עצמות לשני גופים נפרדים, ראש וגוף ?

ofir3dvb

New member
עצמות לשני גופים נפרדים, ראש וגוף ?

שלום לכולם.. לפני שאתחיל אני עובד במקס.. עשיתי ראש עם מורפים שונים ועשיתי לו גם גוף עם בגדים. איך אני מחבר אותם כך שהמורפים יעבדו ושגם אוכל לחבר להם עצמות והכל יעבוד? אני מניח ש-Attach יבטל את המורפים, לא? תודה.
 

מיכאל ג

New member
אז אל תעשה ATTACH

תבחר את הגוף והראש ביחד ותוסיף מודיפייר physique על שניהם ביחד. אם אין לך שום אפשרות להסתיר את התפר ביניהם תוכל בעיקרון לעשות ATTACH של הגוף לכל אחד מה- morph targets וגם לראש הראשי, אבל יש הרבה סיכוי שזה ישתבש, אני מתאר לעצמי.
 
אני חדש בנושא,עם בעיה

יש לי אובייקט , ואני לא מצליח לעשות חיבור בין 2 ורטקס.. התמונה לפניכם , אולי אני טועה בדרך העשיה?
 
ובכן

אני מנסה לחבר בין 2 ורטקס עם ATTACH ,לאחר שבחרתי את שניהם. אני מקרב בניהם,כפי שרואם בתמונה , אבל אין חיבור לאחר הלחיצה על כפתור ה-אטצ'. הוא נשאר לחוץ , אבל הוא לא מחבר בניהם. אני מפספס משהו?
 

מיכאל ג

New member
מה שפספסת היא העובדה

שכפתור ה-ATTACH משמש לחיבור שני אובייקטים, לא שני ורטקסים. לחץ על WELD. שים לב שיש לידו חלון בו ניתן לחבר ערך מקסימלי למרחק בין השניים. תגדיל אותו אם זה לא עובד לך. יש גם target weld שעושה משהו דומה אבל שם אתה קודם בוחר ורטקס ואז בעזרת הפקודה מצמיד אותו לורטקס אחר.
 

3Dead

New member
בדיוק עשיתי את זה בסוף שבוע !

מה שאתה צריך לעשות זה ככה : קח את הראש עם המורפים . עליו תוסיף מודיפיר של edit poly שבו אתה יכול לעשות ATTACH לגוף. עליו תוסיף מודיפיר של SKIN (או את השני "פיזיק " ... מה שאתה אוהב) בשביל העצמות. ובסוף תוסיף MESHSMOOT אם צריך. שם לב ש edit poly יש רק ב מקס 7 ! (ולכן כולם כל כך חיכו לה... ) אם אתה עובד עם מקס 6 אתה עושה אותו דבר אבל ממיר ל MESH ושם מודיפיר - edit mesh. זה עובד מצויין - בדוק !
 
למעלה