עקב ירידה בכמות הנוסעים בחברת Emirates החברה עוברת לטוס במטוסים קטנים... קישור לתמונה
א ארזS New member 16/11/17 #1 עקב ירידה בכמות הנוסעים בחברת Emirates החברה עוברת לטוס במטוסים קטנים... קישור לתמונה
א אריאל אריאלי Member 16/11/17 #2 מי שלא יתעצל, יוכל לחפש מה כתבתי, כאן בפורום, בנושא ה- A380 ביחס ל- B-787. לצרפתים יש בעיה קשה: הם צריכים להיות (כך, לפחות הם חושבים) "הכי הכי" וגם אם לא הגיוני מבחינה כלכלית. אריאל אריאלי
מי שלא יתעצל, יוכל לחפש מה כתבתי, כאן בפורום, בנושא ה- A380 ביחס ל- B-787. לצרפתים יש בעיה קשה: הם צריכים להיות (כך, לפחות הם חושבים) "הכי הכי" וגם אם לא הגיוני מבחינה כלכלית. אריאל אריאלי
א אריאל אריאלי Member 16/11/17 #4 הבנתי, גם הבנתי. אך, אירבוס כנראה מפסיקה לייצר את ה-380... פשוט קראתי כתבה על כך אתמול וזה התאים לכותרת שנתת. אריאל אריאלי
הבנתי, גם הבנתי. אך, אירבוס כנראה מפסיקה לייצר את ה-380... פשוט קראתי כתבה על כך אתמול וזה התאים לכותרת שנתת. אריאל אריאלי
מ מיכה ס New member 16/11/17 #6 אריאל, אתה לא יודע כמה אתה צודק.מעבר לכמות הקטנה יחסית של מכירת ה A380 ,באיירבוס יצטרכו כנראה להשאיר את קוי הייצור פתוחים בגלל דחיית האספקה של חלק מהמטוסים ל 2019. מצ"ב קישור למאמר מעניין בקשר לגדולים (A380 ו747-8). https://airwaysmag.com/industry/a-l...airbus-a380-and-boeing-747-orders-deliveries/
אריאל, אתה לא יודע כמה אתה צודק.מעבר לכמות הקטנה יחסית של מכירת ה A380 ,באיירבוס יצטרכו כנראה להשאיר את קוי הייצור פתוחים בגלל דחיית האספקה של חלק מהמטוסים ל 2019. מצ"ב קישור למאמר מעניין בקשר לגדולים (A380 ו747-8). https://airwaysmag.com/industry/a-l...airbus-a380-and-boeing-747-orders-deliveries/
ב ברק תחת ענן New member 17/11/17 #7 אמירייטס מעוניינת בהזמנה גדולה של A380neo אבל באיירבוס טרם הוחלט אם כדאי לייצר.
ב ברק תחת ענן New member 16/11/17 #5 שמעתם על עסקה בחוזה על מכירת 430 מטוסים של איירבוס ב-50 מיליארד דולר? https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3725107,00.html
שמעתם על עסקה בחוזה על מכירת 430 מטוסים של איירבוס ב-50 מיליארד דולר? https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3725107,00.html