"ערב הכדורסל של ישראל" - עכשיו עומד בפתח

"ערב הכדורסל של ישראל" - עכשיו עומד בפתח../images/Emo87.gif

ערב הכדורסל של ישראל - שיר הנושא של ערוץ הספורט LIVE
לאחר אינספור שמועות על הלהקה, באלגנים, ימי צילום ארוכים על הקליפ שכללו גם צילומים עם שחקני ליגת הכדורסל, הקלטות מרובות והרבה אנרגיות - אתם מוזמנים להוריד (באישור הפקתן של חברות הלהקה), את השיר של ערוץ הספורט LIVE, שכבר קטעים ממנו מתנגנים בערוץ כיום. הקליפ נמצא כיום בשלבי עריכה סופיים, ובקרוב מאוד נוכל כולנו לצפות בו בערוץ.
בצד, מצורפת תמונה של הלהקה, הישר מצילומי הקליפ החדש
כדי להוריד את השיר, לחצו כאן
 

Euroziv

New member
ואני שואל,איפה לימור?

גם ככה היו שמועות שהיא עזבה את הלהקה.חבל
 

ג ב ש ו ש

New member
וואי..שיר ממש יפה../images/Emo13.gif../images/Emo88.gif

כייף לשמוע אותו.. הביצוע של הבנות בכלל מאוד יפה
חבל שלימור לא נמצאת שם...
 

MoRaN SeM

New member
לא מגיע לנו הסבר עם העלמותה של לימור ?

אנחנו באיזו סדרה אמריקאית נידחת שמעיפים דמות ולא מספרים עליה ? מצטערת, כל עוד אין הסבר מפורט ואמין, אני לא כותבת כאן יותר. שיהיה לכם סוף שבוע קסום.
 
כתבתי את זה כבר מזמן ומחקו!!

מנסים להסתיר מהמעריצים!! לימור סחייק יצאה/ הוצאה מלהקת הבנות "דיימונדז".. השבוע הן הופיעו באילת והיא לא הייתה איתן, גם בצילומי הקליפ של ערוץ הספורט היא לא לקחה חלק. הסיבה- היא לא הייתה מספיק רצינית בקשר לעינייני הלהקה הסיבה האמיתית- איתן, מנהל הלהקה, אמר לה שהיא חייבת לעשות דיאטה במידה ולא תרזה משמעותית לא תוכל להשתתף בקליפ, --לימור סחייק שמנה???-- --האם זה בכלל משנה??-- לימור אמרה שאם כך הוא פונה אליה, אז היא מעדיפה לא להיות בלהקה- אני אומרת- בצדק!! ושואלת, איפה אתן חברות הלהקה שמדברות על החברות שלכן, על הכוח הנשי ומסתתרות אחרי גבר שמנמן שמעוניין להיות מוקף כל הזמן בנשים יפות ולמכור את החיצוניות שלהן. איתן אלבז צריך להתבייש! תתעסק במוסיקה ולא בחיצוניות- שם טמונה ההצלחה! לדעתי צריך להחרים את הלהקה הזאת- מדברות על כוח נשי? איפה אתן? למען המעריצות שלכם שלא אוכלות רק חסה, תעשו משהו! לימור היקרה.. אני מאחלת לך המון הצלחה בכל דרך שתבחרי מעריצה אמיתית שלך את הכי יפה בעולם, חיצונית ופנימית
 
למעלה