ערב התרמה לילדי חולי סרטן- כנסו!!

ערב התרמה לילדי חולי סרטן- כנסו!!

אממ.. תראו אנ'לא יודעת איך זה יראה לכם ומה דעתכם, אבל לצערי איבדתי הרבה חברים וקרובים במחלת הסרטן.. חשבתי על משו- עקב אח קטן של חבר מאוד קרוב שהלך לעולמו בסוף השבוע :( לארגן מסיבת רגאיי שבה הסאונדסיסטמים יתנדבו לתקלט, ואולי להקות שיוכלו להופיע.. כמובן- שכל העסק הזה יהיה לתרומות, אני חשבתי על איזשהו אירגון לילדים חולי סרטן שיוכלו להנות ברגעייהם האחרונים.. לא יהיה לי קל לארגן ת'זה בגלל הידע הדל שלי בלארגן מסיבות.. אז תנו לי את דעתכם, באמת חשוב לי לשמוע ת'כל התגובות בין אם רעות ובין אם לא.. אשמח גם לקבל טיפים וללמוד מהגדולים יותר שיש להם ניסיון.. שיהיה לכם ערב נעים! -כשף!
 

MoonSick

New member
תגובה.

אני חושבת שזה רעיון נפלא כשף... גם לי אין ממש ידע בארגון מסיבות אבל אני אשמח לבוא ולתרום את חלקי זו רותם מערד אגב ערב נעים
 

danamid

New member
אחלה רעיון

וגם לי אין כל כך ניסיון בארגון מסיבות אבל במה שאני יכולה לעזור אני יעזור בשמחה:)
 
סאונדסיסטמים ולהקות:

אשמח לקבל מסר חיובי מכם שאומר שאתם מוכנים לתת שעה - שעה וחצי לאירוע כזה- יש לי איזה 20 הרכבים/ סאונדסיסטמים שאני חושבת לשתף- אבל, אנ'לא אשתף, אני אחכה כמה ימים שהם יציעו ת'עצמם כי אם חושבים על זה, ברגע שאני אומרת כמה שמות, בטח יצפו מהם לענות בחיוב, ואולי לא מתאים להם.. קיצר באמת חשוב לי שכמה שיותר יצרו איתי קשר ות'אמת כמה שיותר מהר.. תודה מראש ויום טוב :) -כשף!
 

shockbit

New member
אהההה חהההההההההההההה../images/Emo66.gif

Ya mon List Shockbit Sound Fi com Big Up
 

yaarasta

New member
הוא יביא את התינוק של במבה

או איך שאנחנו קוראים לו התינוק של BAM-BAM.... BAM-BAM BABY... חח... הבנתם? במבה, באם-באם.... חח... כי התינוק שלו דומה לתינוק של הבמבה של אוסם נו.... אל תהיו קשים... אני ושגיא חושבים שזה מצחיק.... תצחקווו !!!!!!!!!!
 

ZeusMan

New member
רעיון חזק...

אם את רוצה אני אבוא לנגן קצת, למרות שאני לא מוכר כסאונדסיסטם או כמשהו בכלל
... אני מנגן לרוב LOUNGE REGGAE וכמובן קצת באלקן... שעה מספיקה לי
 
איזו מלכה!!!!!

מה קורה כשף? זה אמית מניצני עוז אם את לא מזה אז:ישבנו מלא בוינסטון לפני שלוש ארבע שנים. עצרתי לך 100 פעמים בשבוע טרמפ. קניתי ממך כרטיסים לפסטיבל בומבמלה 2002. למדתי איתך בבצפר שנתיים מעלייך. נראה לי פירטתי מספיק מקווה שאת זוכרת. כל הכבוד לך על היוזמה! אני אשמח לעזור לך בכל מה שתצטרכי יש לי קשרים שיכולים לעזור דברי איתי אם את צריכה משהו. ואני מקווה גם שכולם פה יראו את הפן החיובי שלהם לגבי נושא כאוב זה, לא הכרתי את איתי ז"ל (אח של מאור) אבל את מאור כן וצר לי......
 
בטח מזה!! איך אפשר שלא?!

כל יום כמעט היית מחזיר אותי הביתה.. חח וסאטלה הקשרים היחידים שיש לך זה בראסטות!! ולא נראה לי שהם יכולים לעזור, חח סתם נשמה :) אה ואני ארבע שנים מתחתייך לא שנתיים (אני הגעתי בכיתה ז' ואתה היית בי"א..) וגם אני מקווה שכולם פה יראו ת'פן החיובי- אני עושה ת'זה בשלבים: קודם אני צריכה רשימה בטוחה של אמנים ואז אני ממשיכה להזיז דברים.. בינתיים אני מחפשת מקומות סגורים לעשות שם- ואם לך או לכל אחד פה יש רעיון למקום שלחו לי מסר לגבי הפרטים.. תודה מראש ויום נעים סאטלה באטלה -כשף!
 
חברים, יש התקדמות לגבי האירוע התרמו

אחים ואחיות, תודה רבה לכם על הנכונות לעזור. תודה ליעל כהן, ליהונתן, איימר, אפיקומן & קוביקס, רמי, מני, יגאל וייבז, התקווה 6, טראבין, סיוון, הילה וכו'.. מקווה שלא שכחתי אף אחד בינתיים.. אממ דיברתי הבוקר עם עמותת "קו לחיים", עמותה מאוד ידועה. לאחר שיחה ארוכה הבנתי כמה דברים, ללכת לפי הלב שלי- כלומר, אני בהתחלה חשבתי לארגן ת'ארוע וכל הרווחים לעמותה. חלק חלקו על דעתי ואמרו שצריך ליידע ת'עמותה, ושהחברים לעמותה מספקים פליירים ופוסטרים וכו'.. אז לא כך מסתבר- אין להם תקציב!! בנוסף, יש ילדה בשם סיוון דהן בת 8, החולה באפילפסיה (מחלת הנפילה)- הילדה נמצאת במצב קריטי, החיים שלה בסכנה, היא צריכה לעבור ניתוח בראש אך אינה יכולה להינתח כיוון שהיא צריכה לעשות בדיקה מסויימת בחו"ל ואז לעבור את הניתוח- ללא הבדיקה אין לה אפשרות לעבור ת'ניתוח. הניתוח עצמו הוא בארץ, אך הבדיקה לא, לכן העלות להטיס אותה + הבדיקה עולה 30,000 $!!!! יש לנו מטרה, יש מלא עזרה ובאמת אני נמסה להריץ ת'זה כמה שיותר מהר, כך בעצם יהיה יותר זמן לפירסום. אגב, בעיתון "ידיעות אחרונות" של מחר (יום ה'), תהייה כתבה על אותה ילדה בת 8, סיוון דהן. מה שכן, אני אקנה ת'עיתון ויעלה ת'כתבה לכאן. שתבינו כמה זה באמת חשוב, אתם יכולים להציל לה ת'חיים!!!! בינתיים, תודה רבה רבה לכולם, תבורכו! שיהיה יום נעים לכולם! -כשף!
 

ZeusMan

New member
...

איך אני רוצה לנגן אם אני אפילו לא יודע לכתוב את השם שלי ?
ZeusMan
 
למעלה