ערב טוב לכולם

לולי72

New member
ערב טוב לכולם

צריכה שתחזיקו אצבעות, אבל לא לי, לדודה שלי (אחות של אבא שלי), גילו שיש לה סרטן וזו אישה שעברה את כל הצרות שבעולם, הבחורה חולה מגיל 18 במחלת דם נדירה (לא תורשתית) ויש לה את כל המחלות שבעולם, וכאילו לא די בזה, גם עברה גירושים מגעילים מבעלה. למזלה, יש לה חבר כבר 7 שנים שתומך בה ועוזר לה מאוד, ובשבוע הבא ממש באותו יום שלי יש תור לבדיקות אחרות, להבדיל אלף אלפי הבדלות.....לה יש תור למנהל המחלקה האונקולוגית ברמב"ם, ובנוסף לזה היא גם עובדת ברמב"ם כך שאני מקווה שבאמת יקלו עליה. האמת, אנחנו קצת בשוק כי לא חשבנו על זה, סבתא שלי כמובן לא יודעת, רק זה חסר שנקצר לה את החיים, אני רוצה לעשות לה משהו ולא יודעת מה. מה זה רע לי פתאום וזה עוד בשבוע של היום הולדת שלי......
 

S r 35

New member
עדן ../images/Emo24.gif

מחזיקה אצבעות חזק חזק. איזה סוג סרטן גילו אצלה?... את יודעת, אפשר לצאת מזה. תהיי אופטימית. מה אפשר לעשות? לתמוך, לחבק, ובעיקר להקשיב ולתת לה להרגיש שאתם שם בשבילה ... וכמובן, לקוות ולהתפלל.
עדן - ליבי אתכם. ולהבדיל אלף אלפי הבדלות, בהצלחה גם לך בבדיקה שלך.
 

לולי72

New member
ממה שדודה שלי אמרה לי

"למזלה" אם אפשר להגדיר את זה כך בסוג המחלה הזו, זה סרטן מהסוג ה"קל", סרטן בפי הטבעת. אני בטוחה שהיא תצא מזה, רק שהיא כזו מסכנה שהיא עברה כל כך הרבה, שתי לידות שהסתיימו בהפלה וילדה אחת בת 27 בעוד שבועיים שקוראים לה קרן, בגלל קרן האור שהביאה לחייהם. אני מקווה שדודה שלי חזקה וכמובן שאנחנו נהיה שם לתמוך בה.
 

frige

New member
עדן,

מחזיקה המון המון אצבעות לדודה שלך שתעבור את זה בשלום ותבריא במהירה. מי כמוני יודעת מה זה לעבור כל כך הרבה דברים בחיים וכל פעם מחדש שצץ משהו זה כבר נראה השיא. תחזיקו מעמד ותהיו חזקים גם בשבילה. ולך, עדן יקירתי, מאחלת לך המון המון בהצלחה בבדיקה שלך שתניב תוצאות טובות ושתקבלי כל מה שאת רוצה.
שרית
 

dafgol

New member
../images/Emo24.gif אחותי נדבר אחה"3 אני מניחה ../images/Emo23.gif

 
למעלה