ערב טוב...שאלה:

ערב טוב...שאלה:

אני מתעניין לגבי מעבר מגורים לכפר סבא. יש לי מספר שאלות שאשמח לקבל עליהם תשובות ממי שבאמת מכיר את הנושא: 1. האם "חלומות כפר סבא" ו- "סביוני הכפר" זו אותה שכונה? אם לא, איפה כל אחת נמצאת, מה ההבדלים המהותיים ביניהם. 2. אשמח לקבל פרטים על השכונה "רום העיר" - האם היא השכונה הכי טובה בעיר? הכוונה לא מבחינת המחיר אלא מבחינת המיקום, הסביבה והאוכלוסייה? מה החסרונות של בכל זאת(למתגוררים בה)? 3. מה ההבדל בין שכונת "הדרים" ל-"הדרים החדשה" - מיקום, איכות, מחיר, אוכלוסייה. 4. איפה עומד הסיפור של "השכונה הירוקה"? מתי היא עתידה להתחיל להתפתח? מתי מתחיל השיווק אם בכלל? יש לקחת בחשבון את הנתונים שאני מחפש: דירת 3 - 3.5 חדרים עם מרפסת גדולה או דירת גן 3 - 3.5 חדרים במחיר של עד 250K$.
 
בקושי הכרתי משהו מהמושגים שזרקת

אני מוכרח לציין שאני כבר מבולבל בעצמי מכל השימות שנותנים כאן לכל דבר. כל עץ הופך להיות גן ציבורי, כל בניין - שכונה, כל מדרכה - טיילת. טוב שלא הגזמנו. מבחינתי "הדרים" ו"הדרים החדשה" זה אותו הדבר. אין לי מושג מה זה חלומות כפר סבא שמדברים עליהם כל הזמן. ואיפה תהיה בכלל השכונה הירוקה? הרי יש כל כך הרבה שכונות מתוכננות בעתיד... מה אני כן יכול לענות: רום העיר נחשבת לשכונה הטובה בעיר. באופן אובייקטיבי למדי אני על באמת תוהה האם יש משהו מאחורי הסטטוס והמותג הזה. אני לא רואה בה שכונה יותר טובה משאר המקומות הטובים בעיר למגורים. אבל אולי זה רק אני . אוכלוסיה - סבבה. די הומוגנית וצפויה לאיזורים מסוג זה. מיקום - מוזר מאוד. אבל יחסית למרחק הקטן ממרכז ההמולה די שקט שם. חסרונות - אני לא רואה בה ייתרונות כל כך אז קשה לי למצוא לה גם חסרונות.
 

m a l i b i

New member
בלו האחד

אז ככה: אני מתעתדת לעבור לכפר סבא בעוד חודש-חודשיים בערך. רכשתי דירה בפרוייקט של שיכון עובדים "חלומות כפר סבא". השכונה ממומקת בצד המזרחי של כ"ס ממש לא רחוק מהקאנטרי. כל המיתחם כרגע בבניה. לא רק שיכון עובדים בונים שם אלא כל מיני קבלנים. המיתחם אמור להיות מקום שקט (גובל בשדות של המושב צופית מצפון) וירוק. לגבי סביוני כ"ס, יודעת שהמיקום של האתר הוא במרכז כ"ס. לגבי כל השאר - אינני יודעת. שיהיה לך בצלחה ברכישה
 

ba r2 0 1 0

New member
סביוני הכפר והשכונה הירוקה...

סביוני הכפר ממוקמת מאחרי בי"ח מאיר ועד הצומת המחברת בין רחובות טשרניחובסקי ובן יהודה-מנחם בגין. בצד השני היא גובלת עם השדות שאתה יכול לראות שאתה עובר בשדרות מנחם בגין. בדיוק באיזור השדות האלה תוקם השכונה הירוקה.
 
מצחיק אותי שרומסים צמחים בשביל שכונה "ירוקה"

זה מאוד ציני ואבסורד לקרוא לשכונה בשם הזה כאשר בשביל להקימה נתנו הייתרי בנייה על שטחים גדולים של חקלאות וצמחייה
 

qtgirl

New member
חח יש בזה משהו....

אבל הקטע בשכונה הזאת שהיא אמורה להיות "ידידותית לסביבה", עם מיכלי איסוף ומיחזור וכל מיני כאלה....
 
למעלה