אורית א.ס.
New member
ערב טוב../images/Emo102.gif../images/Emo10.gif
אז שוב.. ערב טוב אני ממש חדשה כאן ועדיין לא כל כך מכירה ויודעת......... לא את נושא לקויות הלמידה - שאנחנו ממש ממש חדשים בו (ולכן) גם את הפורום.......... אז ילדי הקט - שבכיתה ב´ אובחן כבעל לקויות למידה (כמו שחשדתי). אז בהתחלה - רווח לי כי סוף סוף לא צריך לכעוס כאשר לא עובד. אבל................... הערב הובהר לי שהדרך כמובן רק מתחילה עם האיבחון ושאני עדיין לא ממש יודעת איך אוכלים את זה (כן, כן..... ברור שבלי מלח)....... אז..... ככה הוא סובל מהיפוטוניה (כנראה די רצינית אם אחרי כמעט שנתיים של טיפולים והפסקה של חודשיים - הוא לא מסוגל כמעט לכתב...............) ובנוסף.... יש בעיה של זיהוי רצף הסימנים (קריאה וחשבון) - לא היסטרי - אבל קיים ובנוסף - אובחנה בעית קשב............... ("ואם עדיין לא התלוננו מביה"ס - תתכוננו שזה יגיע מתי שהוא")........ ו...............(אני לא ממש בטוחה אם זה נהדר או נורא..........) הוא "מאד מאד חכם". אז יש לי כמה שאלות............. 1. מה אומרת בעית קשב?????????? 2. האם בעיה כזו יש לה פתרון מניעתי / חינוכי / התנהגותי???????? או שזה מצריך פתרון תרופתי????????????? 3. יש למישהו רעיונות מה ניתן לעשות אם כל הבעיות הנ"ל????????? בלי שכל המערכת תתפוצץ על הילד??????????(שהגיע היום בקריזה - כי היה לו "קשה" לכתב והמורה (המקצועית) כעסה עליו.....) אז שיהיה רק טוב אורית
אז שוב.. ערב טוב אני ממש חדשה כאן ועדיין לא כל כך מכירה ויודעת......... לא את נושא לקויות הלמידה - שאנחנו ממש ממש חדשים בו (ולכן) גם את הפורום.......... אז ילדי הקט - שבכיתה ב´ אובחן כבעל לקויות למידה (כמו שחשדתי). אז בהתחלה - רווח לי כי סוף סוף לא צריך לכעוס כאשר לא עובד. אבל................... הערב הובהר לי שהדרך כמובן רק מתחילה עם האיבחון ושאני עדיין לא ממש יודעת איך אוכלים את זה (כן, כן..... ברור שבלי מלח)....... אז..... ככה הוא סובל מהיפוטוניה (כנראה די רצינית אם אחרי כמעט שנתיים של טיפולים והפסקה של חודשיים - הוא לא מסוגל כמעט לכתב...............) ובנוסף.... יש בעיה של זיהוי רצף הסימנים (קריאה וחשבון) - לא היסטרי - אבל קיים ובנוסף - אובחנה בעית קשב............... ("ואם עדיין לא התלוננו מביה"ס - תתכוננו שזה יגיע מתי שהוא")........ ו...............(אני לא ממש בטוחה אם זה נהדר או נורא..........) הוא "מאד מאד חכם". אז יש לי כמה שאלות............. 1. מה אומרת בעית קשב?????????? 2. האם בעיה כזו יש לה פתרון מניעתי / חינוכי / התנהגותי???????? או שזה מצריך פתרון תרופתי????????????? 3. יש למישהו רעיונות מה ניתן לעשות אם כל הבעיות הנ"ל????????? בלי שכל המערכת תתפוצץ על הילד??????????(שהגיע היום בקריזה - כי היה לו "קשה" לכתב והמורה (המקצועית) כעסה עליו.....) אז שיהיה רק טוב אורית