ערב טוב

frige

New member
ערב טוב ../images/Emo24.gif

סתם בא לי לומר לכם ערב טוב. איזה כיף, בעוד כשעתיים וחצי אנחנו יוצאים לפאב פה במושב לקריוקי. איך שאני אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת לשיר. מה גם שלדעתי אני שרה לא רע בכלל. אז, אחיינית של אלי תגיע לשמור על הילדודס ואנחנו קצת נעשה חיים. אני אעלה לשיר ויהיה שמייח. שיהיה לכולם ערב קסום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שרית
 

shinon28

New member
את אוהבת מוזיקה בעבר היה לך חנות די

בעבר היה לך חנות דיסקים בקניון
 

frige

New member
נכון, נכון, ואתה, מי אתה?

אני מאוד מאוד אוהבת לשיר.
 

frige

New member
היה ממש ממש כיף

חוץ מפיצוץ האוכלוסין שהיה שם. זה היה כבר ממש מחניק. היו המון המון גם ממגדל העמק. אבל היה כיף, עליתי לשיר 2 שירים ונהנתי מכך מאוד. עכשיו השיער שלי מסריח מסיגריות, אני מרגישה כמו מאפרה. מזל שחזרנו בדיוק כשחזרנו, אלעד ואיתי התעוררו וכמו שהם עושים כל הזמן, כשהם קלטו שלא אנחנו ניגשים אליהם, התחילו המסיבות. איתי מרב שבכה הקיא, אלעד לא הפסיק לבכות. אלי החזיר את אחיינית שלו הביתה ב-2:00 לפנות בוקר ואני עם שניהם מנסה להרדים אותם ולהרגיע אותם, ולנקות את כל הקיא שהיה עליי ועל הריצפה ועל איתי. אם היינו מגיעים חצי שעה מאוחר יותר היינו מוצאים את אחיינית שלו עם הלשון בחוץ חסרת אונים. חחחח. כמובן שעד שנרדמנו כבר היה אחרי 3 וקמנו ב-6. אלי בקושי מצליח לשמור על עירנות בעבודה, ואני כבר בתוך הבישולים להיום לצהריים. אבל שורה תחתונה, עשיתי אתמול מה שלא עשיתי הרבה הרבה זמן וזה לשיר מול קהל. לשיר בבית אני עושה כל יום, השכנים כבר אמרו לי שזה ממש נחמד שאני שרה וזה כבר חלק מהרקע שלהם, כמו רדיו. אז שיהיה לכולם יום קסום ונפלא. דפנה - מקווה שרזי מרגיש טוב יותר. שרה - מקווה שגם אתם במיטבכם היום. אז, תהיו בריאים וחזקים ושימרו על עצמכם. וליאור - תזדהה, אם לא כאן, לפחות במסר שנדע מי אתה, למרות שיש לי כמה השערות. יום נפלא.
שרית
 

LANIT1

New member
איפה הפאב בתל-עדשים?

אני שמחה שיצאת אני יודעת שאת אוהבת לשיר ובכלל את שרה יפה.. כבר שמעתי .. יופי לך תהנו.. מה נשאר - תעשי / תעשו חיים והרבה.. נשיקות..
 

frige

New member
אניטו'ש ../images/Emo25.gif

בתל עדשים ממשיכים ישר עד הסוף, ימינה ושוב ימינה ישנה חנייה ושם הפאב: לנטילס הוא נקרא. ובטח שמוסרת לך המון המון ד"ש והמון המון
ים ו
ות.
שרית
 

S r 35

New member
שמחה שנהניתם. איזה כייף!

מאחלת לאלי ולך עוד הרבה ערבי זוגיות מאושרים כאלה
 
למעלה