ערב לנפגעי טרור בבארבי כ"ס - פרטים

yairna

New member
ערב לנפגעי טרור בבארבי כ"ס - פרטים

ביום שלישי הקרוב יתקיים בבארבי בכפ"ס מופע התרמה לנפגעי טרור. במופע יופיעו: מוניקה סקס, הדג נחש, חמי רודנר, הדורבנים והג'ירפות. מחיר כרטיס: 85 שקלים. כל ההכנסות מהערב עוברות לעמותה לנפגעי טרור
 

xyxyxy

New member
מה כל הכבוד??

ראית מה המחיר הברבי וקן רוצים להרוויח כסף על חשבון הטרור מי הדפוק שישלם 85 שקל בשביל לראות להקות ישראליות מעפנות?
 

ילדת גן

New member
תקרא תהודעה שוב......

כי היה כתוב שם שכל ההכנסות מהערב עוברות לעמותה לנפגעי טרור. זתומרת שהברבי בכלל לא ירוויח מזה כסף! הבנת?! יופי. ובאמת כל הכבוד להם שהם תורמים תכסף לעמותה הזאת.
 
XyXy........

את האמת, עליך, אני לא מתפלא, תמיד יש את מישהו שחייב להרוס..... בכל מקרה, גם אם היו "עושים עליך קופה" - רק המטרה הייתה מקדשתש את האמצעים. ושוב, מתגלות הפנים של הישראלי המכוער, ואתה מייצג אותן.
 

yairna

New member
מדובר על עמותה

שכל פועלה הוא עזרה לנפגעי טרור. והבארבי נרתמו לעזור לעמותה גם בארגון הערב וגם מבחינת ההכנסות של הערב, שכולם עוברות לעמותה. מה גם שיש הנחה של 10 ש"ח למי שמביא קופון מהאתר של הבארבי, או למי שקונה במכירה מוקדמת ממשרד הכרטיסים "ניסן". אז אני לא מבין על מה הטענות?
 
yairna .....

הדבר פשוט עוד הרבה יותר, עוד הרבה יותר ממה שחשבת.... הבחור (XYXYXY) סתם "ישראלי מכוער", וככה זה, ישראלים: כל מה שלא חינם עושים - "עושים עליהם קופה"... הוא פשוט לא נחסם מהפורום כי הוא לא עבר על אף חוקי הפורום.
 
למעלה