ערוץ 3 הופך לערוץ אופרות סבון

python 4

New member
ערוץ 3 הופך לערוץ אופרות סבון../images/Emo70.gif

או לפחות זה מה שהיה כתוב הבוקר בעיתון - החל מחודש ינואר ערוץ 3 הולך להקדיש את כל הדיי-טיים שלו, מ- 14:00 ועד 20:00 לאופרות סבון. חוץ מהקבועות שכבר משודרות (ימי חיינו וצח"מ כמובן) תשודר האופ"ס הותיקה "בית חולים כללי" (שבכתבה תורגמה ל- "בית חולים ג'נרל"
) וגם.. |נשימה עמוקה| אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
.."קרוב רחוק"! האופ"ס האוסטרלית השניה בטיבה חוזרת!
כמדומני ערב ביטולה בחינוכית 2 היינו בפרקי 2001, אני מקווה שלא יהיה דילוג מסיבי קדימה הפעם. חבל לי מאוד שבהזדמנות הזו לא החזירו דווקא את האופ"ס האוסטרלית הראשונה בטיבה והיותר פופולארית "שכנים", שדווקא שודרה בערוץ 3 עצמו שנים ארוכות עד לביטולה ב- 2002 לטובת "תשוקות" - ואם כבר, אז איפה "תשוקות"?? למה להביא אופ"ס חדשה שלא מוכרת יחסית בישראל כמו "בית חולים כללי", ולהשאיר בחוץ דווקא את תשוקות שצברה מעריצים רבים? למי שדואג - בכתבה כתוב במפורש שצח"מ תמשיך להיות מלכת אופרות הסבון בערוץ 3..
 
תגובה לpython 4

האם צעירים חסרי מנוח ישאר באותה שעה ? או יעברו לערוץ אחר ? מקוה שצעירים חסרי מנוח ישאר ולא יורידו את הסדרה. רינת
 
וואו!גמני רוצה את קרוב רחוק ושכנים!

הייתי מעריצה גדולה של שתי הסבוניות!! למרות, שאני בספק אם אני יצפה עכשיו. כל השחקנים שאהבתי בטח כבר אינם. ירון, אתה מכיר את השחקנית איסלה פישר? ב"קרוב רחוק" היא שיחקה את שאנון ריד , פיפה פלטשר היתה האמא האומנת כמובן. היא שיחקה לפני כן בפרדייס ביץ' (עוד אופ"ס אוסטרלית). ובכן, השחקנית החמודה הזאת היא לא יותר מאשתו לעתיד של סשה ברון היהודי שכיכב בקליפ של מדונה מיוזיק ומוציא עכשיו סרט לקולנוע שכבר עושה רעש. יודע על מי אני מדברת?
 

nimix

New member
מה???

וואי קרוב רחוק... אחח הייתי עוד בכיתה ה נראה לי כשהתחלתי לראות אותה... סדרה פשוט מעולה היא באמת תחזור בפרקים חדשים? מתי מי איפה כמה ולמה? ואני זוכר את שאנון , היא חמודה אשתו של סשה?? ..עולם קטן. .. :)
 

python 4

New member
כמובן שאני זוכר את שאנון../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif

לא ידעתי שהיא אישתו של הטמבל ההוא מבוראט! אני כל כך מחכה לשובה של הסדרה הזו!
 
הנה תמונה שלה../images/Emo26.gif

היא ממש מתוקה. התמונה היא מהקרנת בכורה של הסרט "סקובי דו". רק בגללה חזרתי לצפות ב"קרוב רחוק", וכשהיא עזבה כבר לא צפיתי בקביעות. אח"כ כבר הורידו את הסדרה. היא אפילו הייתה בארץ לא מזמן עם בעלה לעתיד סשה ברון כהן ואפילו היא מתגיירת בקרוב. מי היה מאמין?
 

junny

New member
אאאהההההההההההההההה

איזה בשורות מעולות! כמה דברים חדשים וישנים להתאהב בהם!!!!
 
../images/Emo47.gif זה כזה מטומטם להכניס את

ג'נרל הוספיטל סתם ככה... שיחזירו את תשוקות, הרי כבר מכירים אותה ויש לה מספיק צופים... הם באמת חושבים שלג'נרל יתמכרו יותר? כי אני לא הולך להתחיל לראות את זה. וגם קרוב רחוק לא מעניינת אותי. אני רוצה את תרזה ואיתן. (וג'ארד, אבל הוא שייך לפרקים האמריקאים
)
 

sergew2

New member
אה!!!!!

תגיד...אתה אולי יודע מאיזה פרק ישדרו את ג'נרל??? פשוט אני רואה את זה בסטאר וורלד ושם אין שידורים חזורים...עכשיו לפחות אפשר יהיה לראות כמו שצריך!! =))))))
 
למעלה