ערוץ ONE: ברצלונה נגד אוסאסונה (אוססונה) שידור חי ישיר לצפייה ישירה (2.5.2023)

  • פותח הנושא ליגה ספרדית 2023
  • פורסם בתאריך
ל

ליגה ספרדית 2023

Guest
לצפייה בשידור משחק הליגה הספרדית לחצו כאן!

ברצלונה נגד אוסאסונה לצפייה ישירה, ברצלונה נגד אוסאסונה שידור חי, ברצלונה נגד אוסאסונה שידור ישיר, ברצלונה נגד אוססונה שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק: חושבת על האליפות. ברצלונה משחקת היום (שלישי) מול אוססונה, כשהיא ביתרון של 11 נקודות על ריאל מדריד בעוד נשארו 18 נקודות בקופה. הקטאלנים רוצים לנצח את אוססונה התשיעית, במה שיקרב אותם באופן משמעותי להבטחת התואר.

בארסה ניצחה 2 מ-3 המשחקים האחרונים ועם 79 נקודות, כשהיא עם 13 ניצחונות מ-16 מפגשים העונה. הבלאוגרנה מגיעה אחרי 0:4 גדול על ריאל בטיס ותשמח לשחזר את ה-1:2 על אוססונה מהמפגש הקודם בין הקבוצות.

היריבה, מנגד, חושבת על גמר גביע המלך נגד ריאל מדריד. הקבוצה תפגוש את הבלאנקוס בשבת ובמקום התשיעי, כשהם רחוקים הן מהתחתית והן ממקום באירופה (5 נקודות מבטיס השישית), מה שעלול להוביל לרוטציה בהרכבם. במשחק האחרון הם הפסידו 2:0 לריאל סוסיאדד.

הרכב ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן; אנדראס כריסטנסן, רונאלד אראוחו, ז'ול קונדה, אלחנדרו בלדה; סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, פדרי; ראפיניה, רוברט לבנדובסקי, גאבי.

הרכב אוססונה: אייטור פרננדז; דייגו מורנו, אונאי גרסיה, מאנו סאנצ'ס, חורחה הרננדו; לוקאס טורו, פאבלו איבנס, איימאר אורוס; רובן גארסיה, צ'ימי אבילה, איקר בוניטו.
 
למעלה