ערוצי זהב: סיפור מעניין.

ערן^25

New member
ערוצי זהב: סיפור מעניין.

אז ככה: סיפור ארוך אבל לדעתי חשוב לקרוא, רק כדי שתדעו עם מי יש לכם עסק. באחד מהימים בשבוע שעבר, מתקשר להורי בחור, לכאורה מטעם חברת YES, שעורך לכאורה "סקר שביעות רצון מהשירות". הבחור מדבר יפה, שואל האם הם מרוצים ובין השאר דואג לציין ש"בקרוב YES מתכוונת להוריד את ערוצי הכבלים 3,5 ו6. האם זה ישפיע על שביעות הרצון שלכם?" לי זה כבר נשמע תמוה, אך להורי לא, והם השיבו לבחור שזה בהחלט יפריע להם. השאלה הבאה שלו היתה: "אני יודע שמסתובב נציג מכירות של ערוצי זהב באזור שלכם, והוא בטח יקפוץ אליכם בעוד כיום-יומיים, האם תקשיבו להצעה שלו?". עוד יותר תמוה...אבל שוב-הורי כנראה תמימים ולא חשדו בכלום. התשובה שלהם היתה:"כמובן". באורך פלא, לאחר כיומיים, מופיע על מפתן ביתם של הורי נציג מכירות בשם "יעקב" של חברת ערוצי זהב. הבחור מספר שוב את סיפור ערוצי הכבלים בYES, ובמשחק דרמטי מעז לאמר להם: "איך ידעתם שאני אמור להגיע?". אח"כ הוא מציע להם חבילת התחברות לערוצי זהב, וכמובן שהורי היקרים חתמו. לאחר החתימה, הוא נותן להם את הפלאפון שלו, ומטיף להם ש"מעכשיו הוא ערוצי זהב בשבילם. כל שאלה, בעיה, תלונה-אליו. אל תפנו למוקד הלקוחות של ערוצי זהב אלא רק אלי". אתמול ניגשתי לבדוק את העניין מפני שכל הסיפור נשמע לי תמוה. התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת YES והנציגה לא נשמעה מופתעת. מדובר בתרגיל "עוקץ" די מוכר, שעורכים אנשי המכירות תאבי העמלות של ערוצי זהב לאנשים תמימים/מבוגרים כבר זמן לא קצר. הבחורה כמובן הכחישה את הורדת הערוצים הללו. ביקשתי מהנציגה שתשאיר את הורי מחוברים לYES רק משום הפרנציפ ומתוך גועל ליחס המגעיל של איש המכירות של ערוצי זהב, שניצל את תמימותם. השלב הבא היה להתקשר לערוצי זהב. הפקידה בשירות הלקוחות לא הבינה מה אני רוצה ממנה. ביקשתי לדבר על האחראי והיא סרבה. ביקשתי ממנה לבטל את ההסכם עליו חתמו הורי- הפעם היא הסכימה(מעניין כיצד ערוצי זהב מוכנים לבטל הסכמים חתומים כה מהר..). ביקשתי להתלונן על איש המכירות, היא לא הסכימה להגיש את תלונתי והעבירה אותי למוקד הטלמרקטינג. "הם אחראים על המכירות". יופי... כמובן שבמוקד הטלמרקטינג "לא הבינו" מה אני רוצה אך לבסוף הפקידה נאותה להעביר את תלונתי הלאה. אני מקווה שאיש המכירות הסורר הזה יטופל. לידיעתכם: שם המוכר הוא "יעקב",קוד המוכר הינו: 706. המוכרן החביב מסתובב באזור השרון ומבצע תרגילי "עוקץ" דומים, נא להיזהר. מי שמעוניין במספר הפלאפון של הבחור, מוזמן לפנות אלי בפרטי. ערן
 

אהובה.א

New member
ערן

אני שמחה שהבאת הסיפור לכאן. הגיע הזמן שתושבי מדינת ישראל יבינו שבמשך שנים הם "נאכלו" ע"י חברות הכבלים. מחירי הכבלים היו גבוהים מאוד עד ש YES נכנסו לתמונה. אני , כקיבוצניקית , חיכיתי יחד עם חבריי לקיבוץ להתקנת כבלים במשך שנים. כל מדינת ישראל היתה מחוברת לכבלים ,ורק הקיבוצים לא . חברות הכבלים החליטו שלא שווה להם להיכנס לקיבוצים. ולידיעתך , משרד התקשורת חייב אותם בחוזה להיכנס לקיבוצים ולמושבים עד לתאריך מסויים.נתנו להם ארכה של שנתיים. אולם הזמן עבר והם עדיין לא התקינו כלום. כש YES נכנסו , כל הקיבוצים והמושבים עברו אליהם. פתאום , חברות הכבלים החליטו להיכנס גם. אולם זה כבר לא עזר להם. כי העדפנו להתחבר אל חברה שלא עשתה צרות. ולכן , כשאומרים לי שYES הם נוראיים , אני אומרת במפורש : "אין כמו YES". כי כשרצינו את הכבלים הם לא היו בשבלינו. עכשיו אנחנו נהנים מחבילת ערוצים נפלאה. ללא בעיות מיוחדות. שירות מעולה. ולא יקר כל כך , יחסית למה שאנחנו מקבלים.
 

odedg

New member
ממש שערוריה! צריך לפנות מייד...

שלום! מה שתואר זה ממש שערוריה ששוה טיפול יסודי! צריך לפנות מייד להנהלת החברה, משרד התקשורת, וכל גוף או ארגון צרכני שיטפלו בנושא מיידית טיפול שורש! אני מקווה שמי מהם אואה כאן את הסיפור ויואיל בטובו גם להגיב לטובת חברי הפורום הקבועים והמזדמנים!
 

ערן^25

New member
נעשה ניסיון לפניה.

כפי שציינתי, פניתי לערוצי זהב, הועברתי מנציגת שירות לקוחות (שסירבה לתת לי את האחראי) לנציגת מכירות. גם נציגת המכירות סרבה להעביר את התלונה הלאה, ורק אחרי שצעקתי קצת היא הסכימה "לרשום" את מה שקרה. לכו תדעו אם אכן הנושא הועבר... ועדכון: יומיים לאחר המקרה(אתמול למעשה), התקשר הנציג להוריי ברוב חוצפתו ושאל אם "ביום ראשון מתקינים?". אבי אמר לו שהוא שקרן ושהוא לא רוצה שום קשר איתו, הנציג לא הכחיש כלום, ורצה להגיע ו"לדבר על זה". למזלי הפעם אבי סרב...
אשמח מאוד לתת את כל הפרטים הרלוונטים באם יימצא הגורם שאליו אפשר להתלונן. באתר האינטרנט של ערוצי זהב אין דרך לכתוב להם מייל תלונה. בטלפון אין כל אפשרות לקבל אחראי. הביזיון בהתגלמותו. היזהרו נא חבר´ה. ערן
 

odedg

New member
ערוצי התלונות

לערוצי זהב יש גם כתובת ארצית, רחוב הסיבים 25 פ"ת. כתובות לפניה הן משרד התקשורת, כתבי צרכנות בעיתונות, מדורים כמו רייכר יסדר וכלבוטק בטלביזיה, אירגוני צרכנים, ועוד... ממש לא חסר!
 
למעלה