ערכי בטא מאמללים

dubygadolnew

New member
יש פה אולי שרידים של הפורום הישן שאולי זוכרים אותי. לפני 5 שנים עברנו הפלה בשבוע 16, אח"כ עוד אחת (לא התפתח בשלב נורא מוקדם) ואחריה נולדה בת נפלאה. בשנה האחרונה חווינו לידה שקטה בשבוע 22 בגלל דיקור מי שפיר לא מוצלח (החור לא נסגר ומי השפיר דלפו החוצה). זה היה נוראי בצורה שאי אפשר לדמיין. עכשיו נקלטנו ושוב בשורות מרות: ערכי בטא נמוכים. אני יודע שיש הרבה חילוקי דעות לגבי המשמעות, אבל בערכים שאנחנו נמצאים קשה לראות אור בקצה המנהרה. זה התחיל עם בטא 25 איפשהו בשבוע 5 כנראה, עלה ל-78 כ-4 ימים לאחר מכן וכעת, אנחנו איפשהו בשבוע 6 ומשהו זה על 280. יש רופאים שאומרים "כל עוד זה מכפיל ועולה זה בסדר", אבל זה לא מסתדר לי. בשבוע הבא זה כבר שבוע 7 וניגש לראות אם בכלל רואים משהו ב-US, למרות שלפני 1000 הבנתי שלא ממש מופיע משהו. בקיצור, אם יש סיפורים אופטימיים על התחלות כאלה נשמח לשמוע. כרגע אנחנו פשוט מחכים שזה יגמר. עצוב ומדכדך. מרגישים שזה רודף אותנו בכל פינה :(
 

שירהד1

Member
מנהל
סליחה שרק עכשיו נכנסתי. האמת היא שהפורום לצערי הרב לא פעיל, וכבר התייאשתי מלהיכנס ולראות שאין פה אף אחד/ת, אבל בכל זאת נכנסתי וראיתי את ההודעה שלך.
אני זוכרת אותך, אך לא זכרתי או לא ידעתי לגבי הלידה השקטה. נשמע נוראי. משתתפת בצערכם מכל ליבי.
אני לא בקיאה בערכים של בטא. במידה ואתה עוד פה- אודה לך אם תוכל לעדכן לגבי ההריון הנוכחי. האם ההריון המשיך? פסק? עוד מתנדנד?


שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 
למעלה