עשיתי סדר במחסן..

O n y X

New member
עשיתי סדר במחסן..../images/Emo219.gif

וגיליתי הרבה בגדים שאפשר למסור..אני זוכרת שהיתה פה די מזמן כתובת שאפשר לשלוח לשם בגדים וכו' אבל אני לא מוצאת.. מישהו יודע?
 

לולי72

New member
רק לא לויצו.

לפני כמה חודשים אבא שלי ואני נסענו לסניף שלהם על יד המרכז כדי לתרום בגדים והייתה שם כנראה מתנדבת סתומה ומטומטמת לחלוטין, שאמרה שהיא רק מתנדבת ולא מבינה בכלל והיא לא יודעת למי יגיעו הבגדים, בקיצור מפגרת. אני יודעת שיש בקניון בקומה למטה על יד הניו פארם עולים קצת במדרגות ואפשר לתרום בגדים.
 

O n y X

New member
מה שבקניון

הכוונה במדרגות ליד עמק פארם, איך קוראים למקום ולאן הם מעבירים את הבגדים? והאם יש להם מס' טל'?
 

לולי72

New member
לא יודעת להגיד לך אם יש מס' טלפון

או למי הם מעבירים את הבגדים, נראה לי שבאים אנשים ממגדל העמק והם נותנים להם את הבגדים תמורת כמה שקלים.
 

W a r r i 0 r

New member
../images/Emo119.gif אני מכיר מקום שמקבלים בחינם,

רק שאין לי שם המקום וטלפון....רק מיקום. ובאמת נתנו לשם 4 ארגזים לפני חודש+. זה נמצא ברחוב העצמאות מול לשכת העבודה.
 

לולי72

New member
זה המקום שעליו כתבתי קודם ../images/Emo46.gif

איזה מתנדבת זו שמביאים לה שקית עם בגדים חדשים שלא יודעת מה לעשות עם זה? מה זו התשובה הזו? והיא ממש סילקה אותנו שלא נפריע לה בעבודה שלה. ממש חוצפה. אני לשם לא אלך, אני מעדיפה לתת לאנשים שאני יודעת שצריכים באמת ולא יסלקו אותי.
 

S r 35

New member
ניסיון רע מאוד עם ויצ"ו בחיפה

תרמנו להם אמבטיית תינוקות של ניר (במצב טוב, כחדשה - אחרי ששטפתי וניקיתי אותה, וגם כך ניר כמעט ולא השתמש בה). המתנדבת התייחסה אלינו באופן דוחה, כאילו שהיא עושה לנו טובה שהיא לוקחת את זה מאיתנו והייתה ממש מגעילה. מיותר לציין שקודם לכן התקשרתי לוודא שתרומה כזו מתקבלת אצלם ואמרו לי שכן. ברור שלא קיבלנו אפילו מילת תודה ואם לא הייתי חושבת שתינוקות נזקקים ישתמשו בתרומה הייתי עוזבת את המקום. בדיעבד אמרתי לזוגי שאם הייתי מניחה את האמבטיה ליד הפח השכונתי בחוץ הייתי מרגישה טוב יותר.
תרמתי ספרים ישנים של הזוגי (גרישם וכאלה ... ספרי טיסה) למתנדב שלהם, עבור בזאר שהם היו אמורים לערוך למטרות צדקה. בדיעבד התברר לי ש... הספרים העשירו את ספריתו הפרטית של אותו מתנדב, שנפטר בינתיים, כך שלא יכולתי לעשות עם המידע הזה כלום.
שמועות (לפחות בחיפה) טוענות שיש לא מעט מסחרה עם התרומות לויצ"ו. לא יודע עם זה נכון. אומרת את זה בזהירות ובהסתיייגות כי אלו רק שמועות - ואני בטוחה שיש בין המתנדבים שם כאלו שעושים עבודת קודש. אבל אני תורמת בגדים לעמותת "פתחון לב" שמקבלת את תרומות הבגדים בתודה ובשמחה. עם ויצ"ו אין לי יותר כלום.
 

לולי72

New member
שרה מסכימה איתך לגבי החלק הראשון

אותו דבר בדיוק קרה לנו, אבא שלי התקשר אליהם ואמרו שנבוא והם ישמחו לקבל, זה באמת מעצבן. ואני מאמינה שגם לגבי שאר הדברים זה נכון. כמובן שגם לנו לא אמרו אפילו תודה, אני אומרת לך, פשוט חיפפו אותנו, זה היה בשעת לילה בערך בסביבות 20:00 אבל לא תגידי שהפרענו, היו שם שתי מתנדבות והאחת בכלל לא טרחה לדבר איתנו. גועל נפש.
 

O n y X

New member
איפה זה פתחון לב?

בחיפה? אולי אני אעבור מחר בויצו לראות עד כמה המתנדבת לא נחמדה
 

S r 35

New member
לפתחון לה יש סניפים בכל הארץ

אפשר לברר בטלפון מה הסניף הקרוב ביותר. אני תרמתי דווקא לסניף בכרמיאל, כי מישהי בעבודה שלי מקושרת למתנדבים שם וכולנו, בעבודה, העברנו בגדים דרכה.
 

dafgol

New member
כנראה נפלתם ביום של פאקצה ../images/Emo6.gif

בכל הפעמים שהלכתי לשם נתקלתי ביחס נפלא ואדיב וכמובן שתמיד הודו לי. ( דרך אגב לדעתי הן מתנדבות שם ולא עובדות שם)
 

S r 35

New member
אני חושבת שאחוז מסוים מהאנשים בויצ"ו הם

עובדים ולא מתנדבים. לא בטוחה, אבל ככה זה ברוב העמותות.
 
למעלה