עתיד הפורום+סקר חדש.

עתיד הפורום+סקר חדש.../images/Emo54.gif

דיון פתוח לכולם - מה אתם רוצים לראות כאן? פעם נהגתי לציין ימי-הולדת של שחקנים מכל הג'וסוורס - האם זה מעניין אתכם? כי אם יש ביקוש אני אחזור לעשות זאת. האם מעניין אתכם לקרוא רכילות על השחקנים? האם אתם מחפשים דיונים רציניים? פילוסופיים? הומוריסטיים? קהילתיים? בקיצור, מה אתם רוצים שיקרה? אה, וגם עדכנתי את הסקר, אתם מוזמנים לענות. :)
 

baroosh2

New member
בתור אחד...

שסיים לראות את הסדרה לא מזמן (לפני כמה שבועות), הייתי רוצה לראות דיונים מכל הסוגים והרבדים שבאפי יכולה להציע וכו'... גם דיונים על איזה פרק/עונה/דמות וכו' הכי אהוב/ה , שנוא/ה ולמה?!?
 

LuNaTiC

New member
הסקר בעייתי...

מרבית הדמויות כל הזמן מחליפות אישיות
 

nick at noon

New member
היו לנו המון כאלו

אבל בטח התחלפו אנשים כאן ונוספו חדשים. הדברים האלו תמיד טובים. אני מציע שנתחיל עם שאלון קצר (והסברים קצרים על התשובות): מה הפרק הכי מצחיק בבאפי? מה הסצנה הכי מצחיקה בבאפי? (ולא מהפרק הכי מצחיק) מה הפרק הכי עצוב בבאפי? מה הסצנה הכי עצובה בבאפי? (ולא מהפרק הכי עצוב)
 

nick at noon

New member
אני מניח שעדיף שאני אתחיל

קצת בעיה כי לא ממש חשבתי על התשובות לשאלות כשכתבתי אותם. פרק הכי מצחיק: כרגע אני חושב על פאנגס, פרק חג ההודיה בעונה 4. פשוט מההתחלה עם אניה שמסבירה שחג ההודיה זה ritual sacrifice. דרך הדיונים על המוסריות שבלחימה בשד בין ווילו וג'יילס, ההתעסקות של באפי בהכנת הארוחה תוך כדי, המבט של אנג'ל כשהוא רואה את באפי מדברת עם ריילי, ספייק צורח על באפי שהיא יצרה דוב ומסתיים בענק כשזאנדר חושף בטעות שאנג'ל היה שם וכולם מסתכלים על באפי. סצנה הכי מצחיקה שלא מפאנגס: וואו, זה ממש קשה. בכל פרק בערך יש סצנה מצחיקה מאוד אחת לפחות. קשה להיזכר בכולן ואז להשוות.... הראש שלי עומד להתפוצץ. טוב, זאת בטוח לא הכי מצחיקה אבל היא אדירה: בסוף הפרק עם מופע הכישרונות בעונה 1 ההצגה של באפי ווילו וזאנדר. פרק הכי עצוב: טוב זה בעצם לא ממש קשה. איך אפשר לבחור במשהו חוץ מהגופה. ואיזה צורך בכלל יש להסביר את זה. סצנה הכי עצובה שלא מהגופה: גם מאלו ממש לא חסר, אם כי קל יותר לצמצם. מהחשבה הראשונה שלי הייתה על באפי הורגת את אנג'ל ועוזבת את סאנידייל. המחשבה השניה היא הסצנה שבה באפי אומרת לספייק בעונה 5 You're beneath me. מחשבה שלישית כשבאפי מגלה לספייק שהיא הייתה בגהנום.
 
מה עם סוף עונה 6?

כשטארה? פרק הכי מצחיק: דופלגנגר כשווילו ואביל-ווילו מחכות אחת את השנייה, כשווילו מנסה אבל היד שלה נתקעת בשיער בכללי פרק מצויין קטע לא מדופלגנגר: וואו, דווקא השניים שעולים הם מעונה 7 עם אנדרו, שאת שניהם אני לא אוהב במיוחד: wheelchair fight ו- we are gods היו מצוינים. פרק הכי עצוב: קשה לבחור. סוף עונה 2? סוף 6? קטע הכי עצוב: טארה מתה
 

nick at noon

New member
טוב, לא חשבתי על זה

אני מניח שזה בגלל שאני מעביר את רוב חיי בלהדחיק את הרגע הזה מהזיכרון שלי. זה לא רק הרגע הכי עצוב בסדרה אני חושב שזה גם הרגע שהכי עשה לי שוק. אני פשוט הייתי המום.
 
למעלה