פאדיחות קראו לי היום!!!!בבי"הס!

lilo the sexit

New member
פאדיחות קראו לי היום!!!!בבי"הס!

אז ככה! ונצל"ש! אממ ככה חחח: אני שרה לעדןואני ממשיכה וכל זה אחר כך אני מסתכלת לכוונים ואני רואה את ידיד שלי כזה בפה פתוח(מופתע ובהלם!)ואומר את שרה פשוט מדהים פשוט מהמם!!! ואני התחלתי לצחוק יעני מרב בושות התחלתי קצת לצחוק ואני מודה שיש לי קצת קול יפה אבל אמרתי להם-לא אני זייפנית גועל נפש! איכסה והם אמרו תמשיכי לשיר לנו עוד שירים יש לך קול מדהים!! בקיצור זה פאדיחות ואין לי מושג מה ניכנס בי איך התחלתי ככה לשיר מולם!כי אני ממש בלי ביטחון עצמי וממש פחדנית בשירה ואפילו בקול רגיל!! חחח נצל"ש רק תקראו אבל אל תענו והמנהלים שימחקו אחר כך! מה שבעצם אני גם אומרת- אל תסיקו ישר מאנשים גם מסקנות יכול להם תחביב שהוא מעדיף להשמיע או להראות לעצו ולא לכולם!.
 

lilo the sexit

New member
רוצים שאני ישיר ביום הזיכרון...

זה עצוב..!!
 
אז יאללה גם אני שר בואי דואט

אני גם שר בכל הטקסים האלה וכל החגים אם בראש שלך נוציא שיר יפה
 

lilo the sexit

New member
חחחחח

וואלה יש לך קול יפה!? אני מקווה שאתה לא הייתה רציני כי אני זייפנית נכון יש שירים שעושים הרבה אאאאאההה נו למשל/או- אווווו אז נגיד אין לי ארץ אחרת וכל זה אז יש אווו אווו אווו אווו אווו אווו אווו אוווו ואז אין לי ארץ אחרת...נו של גליה עטרי אז אני זייפנית בזה ברמות!!
 

lilo the sexit

New member
חחחח יש לי קול דוחה מגעיל

ומכוער! דקה!! יש לך מצלמה?! אם כן תשיר בצ'ט! בבקשה!!!אני שם מחכה לך!יש שם הרבה עכשיו שים לב לשעה-21:15
 
אה ולילו מותק,אם פתחת הודעה חדשה

את כבר לא מנצלש"ת..אבל לא משנה
לנצלש זה שאת צכה להגיב לשרשור אחאר ורק אז תרשמי נצל"ש
 

lilo the sexit

New member
תראי אבל מה כתבתי!!-

בקיצור זה פאדיחות ואין לי מושג מה ניכנס בי איך התחלתי ככה לשיר מולם!כי אני ממש בלי ביטחון עצמי וממש פחדנית בשירה ואפילו בקול רגיל!! חחח נצל"ש רק תקראו אבל אל תענו והמנהלים שימחקו אחר כך!
 
למעלה