פאולו בטיני

Gspin

New member
מה קרה לאולריך?

שוב פעם הוא אכל פרנקפורטרים ו"הרגיש לא טוב"? או ששוב פעם הוא על סמי הזייה, וחושב שהוא באיזה אימון נפח?
 
זה מוקדם מדי, הוא עדיין לא צריך...

לחפש תירוצים. למרות שהוא האלוף האולימפי מסידני, במרוץ חד יומי בטיני הרבה יותר טוב (לפחות בשלוש השנים האחרונות). המרוץ החשוב בשביל אולריך יהיה הנג"ש, וכל מדלייה בצבע שהוא לא זהב תהיה אכזבה. הוא ההימור שלי לנג"ש
.
 
אבל אם כבר הזכרת את אולריך...

מייק סמית דיבר על נקודה מאוד חשובה במהלך המרוץ. הוא סיפר שכל הנבחרות יצאו לרכב את המסלול באתונה, ורק נבחרת גרמניה הסתפקה בלעבור את המסלול עם הרכב של הנבחרת. אם מה שמייק סמית אמר הוא נכון, אז נשאר לי רק דבר אחד להגיד על אולריך-הוא פשוט רוכב טיפש. אין בן אדם מושלם שלא עושה טעויות, אבל רק טיפש עושה את אותה טעות פעמיים. הוא כבר התרסק בנג"ש בטור בגלל שהוא לא רכב את המסלול, אז ציפתי שהוא ילמד את הלקח.
 
בטיני ואולריך

בטיני זכה בצדק. דבר ראשון הוא יזם הרבה התקפות. דבר שני ההתקפה המכריעה שלו הייתה מאוד מסוכנת והוא לקח הימור גדול. פאולינו הפורטוגזי הוא לא רוכב מהשורה הראשונה (מדלית ארד? עד גיל 23 באליפות העולם בליסבון נגד השעון) ולצאת איתו לבד לבריחה 2 סיבובים מהסוף זה הימור גדול. לגבי אולריך וואלורדה, שניים מהמועמדים החמים למירוץ, נתתי פה לפני יום או יומיים קישור למה שגרהם ווטסון כתב לפני המירוץ כאשר הוא טען שלדעתו הם לא בכושר מספיק למירוץ הכביש והתברר שהוא צדק. מעניין איך אולריך יהיה בנגד השעון. אני לא בטוח שהזהב מובטח לו אם כי יחס ההימורים עליו היה (לפני מירוץ הכביש) 1/1.5 שזה יחס גבוה מאוד. כדאי לציין שבוטרו שמאכזב קבוע, הגיע היום אם הדבוקה הראשונה וזה בהחלט הישג מרשים לרוכב כמוהו שלא רוכב בד"כ בחד יומיים.
 
הנג"ש הולך להיות בעייתי להרבה...

רוכבים. המסלול הוא על חוף הים, ולרוח באיזור כזה אמורה להיות השפעה רצינית על היכולות של הרוכבים. יש לי הרגשה שיהיה יתרון לרוכבים היותר חזקים פיסית, גם אם זה יהיה על חשבון הטכניקה. לרוכב כמו מייקל "ספגטי" רוג'רס יכול להיות קצת קשה להתמודד עם הרוח, גם פופו יכול להיות שיתקשה עם הרוח. לרוכבים כמו אולריך (חוזק וטכניקה), גונצ'אר ואפילו אקי המבוגר אמור להיות קצת יותר קל. אבל זה רק בתיאוריה.
 
המרוץ האולימפי הפך למקביל של

אליפות העולם. הוא בעל עומק איכותי כאליפות העולם ולכן הפתעות הן הדבר הצפוי ביותר כפי שקורה גם באליפות העולם. לרוכב כאולריך קשה מאוד לבצע בריחה כי הוא מסומן. זו גם הסיבה שהניצחון של בטיני ראוי להערכה כפולה. הוא הצליח לבצע את המהלך שלו בדיוק מושלם למרות שהיה מסומן לפחות כמו אולריך ואולי יותר. היתרון של בטיני היה בטקטיקה הקבוצתית של האיטלקים. הם שלחו רוכב איטלקי לכל בריחה, משמעותית בשני שלישים האחרונים של המרוץ, ובכך קבעו כי יהיה להם מתמודד על מדליה במקרה שהבריחה תצליח. עד כמה שאני הבנתי את המרוץ אולריך לא היה חלש.הוא פשוט לא הצליח לבצע את התוכניות שלו כי המסלול לא התאים לו כפי שהתאים לבטיני וייתכן כי הטקטיקה הגרמנית(לפרק את הדבוקה בעזרת האגרסיביות של וויוט והיכולות של קלודן) הייתה שגויה ואת זה אנחנו יודעים רק לאחר הסיום. לאחר שאולריך לא הצליח לגשר לבריחה של בטיני הוא שירת נאמנה את צאבל שהיה, כהרגלו
, הראשון מהאחרונים או הראשון שלא לקח מדליה. כדאי לזכור כי בליסבון (אליפות העולם בשנת 2001)היה חם כמו באתונהוגם שם אולריך לא הצליח לברוח לדבוקה וסיים 13 (זמן זהה לפריירה שניצח). אבל שלושה ימים לפני מרוץ הכביש הוא ניצח בתנאי חום מזעזעים בנג"ש. אודי, אתה בטוח שלפאולינו יש מדליית ארד מליסבון?
 

ilan ulman

New member
והעיקר שאקסל סוף סוף מביא קצת

.....נחת לאביו ובעיקר לעצמו. לא יודע מה איתכם אבל עם אני הייתי נולד לאבא קניבל בוודאי שלא הייתי הולך לתחרויות באכילת בשר... כל החיים הספורטביים שלך אתה תחת זכוכית מגדלת, וכל הסיכויים שלעולם לא תהיה ברמה של ה"זקן"שלך ... שנים רבות אני עוקב אחרי הבלונדני העגמומי משהו שלא מרבה לחייך ומרבה לסיים במקומות בינוניים בשליש העליון של תחרויות גדולות, מטפס לא רע , רוכב חזק יחסית , אבל בעיקר בינוני ועם משקולת כבדה מאוד בשם אדי על הכתפיים... ועכשיו סוף סוף קצת נחת, עוד שורה ברזומה וקדימה לתפוס מקום ברכבת הכחולה.... משהו כבר מדבר על מספר 7 ? תראו את הוורסטיליות של החברים של לאנס.... לאנדיס, רוביירה, בלטארן, אזבדו, אקסל, הינקפי (עם לא יפרוש) ,פופוביץ... אפילו אחותי עם תשב על הגלגל של רכבת כזאת עשויה לקחת את הטור....נסו לדמיין את הקבוצה הזאת מכתיבה קצב בהרים (זה פשוט מפחיד לחשוב על העוצמה).
 
צריך לתת קרדיט לאקסל מרקס

סטיוארט אוגריידי שנחשב כרוכב קשוח תאר את המירוץ כמירוץ החד יומי הקשה ביותר בקריירה שלו. הרבה רוכבים מהשורה הראשונה פרשו אתמול במהלך המירוץ ורק החזקים ביותר שרדו. לקחת מדלית ארד לפני כל השמות הגדולים שסיימו בדבוקה זה השג גדול מאוד. יכול להיות ששם המשפחה שלו נתן לו נקודת זינוק עדיפה מבחינת זה שהיה לו קל יותר להכנס לקבוצה מקצוענית, אבל כדי להשאר בפלוטון המקצועני אתה צריך השגים ולא מספיק השם שלך. מרקס הוא רוכב תוקפני. נכון שבסופו של דבר הוא לא זוכה בהרבה מירוצים, אבל לדעתי, הוא נמצא בפלוטון בזכות ולא בחסד.
 
אילן זו הכללה מאוד לא מדוייקת.

יש משפחה איטלקית - מנטנו. אתמול הבן לקח זהב בסייף (רומח) האבא שלו לקח זהב קבוצתי וגם הסבא שלו לקח זהב קבוצתי (בסייף שניהם). לאיטליה 169 מדליות אולימפיות- 101 מדליות בסייף, 10 מהן של משפחת מנטנו. את ההישגים של מרקס האבא אף אחד לא יכול לשחזר. אקסל מרקס הוא רוכב בפני עצמו ולהבדיל ממה שנכתב בכמה אתרים מכובדים, תנועת האצבע על השפתיים שעשה מרקס שחצה את קו הסיום לא הייתה קשורה לנשיקה ששלח לאבא בעמדת השידור של הבלגים. התנועה הייתה מכוונת לכמה עיתונאים שאוהבים לחבוט באקסל על שאינו רוכב ברמה שהיו רוצים לראות מבנו של ביג אדי שהוא דדי של אקסל.
 
טעיתי, מקום חמישי בליסבון 2001

כתבתי מהזכרון (וגם הוספתי סימן שאלה כי לא הייתי בטוח).
 
למעלה