פאריס רובה, סיכומים, חלק ראשון

gadis13

New member
פאריס רובה, סיכומים, חלק ראשון

what u have to bear in mind is that BW is a rider for the big occasion. really big. roubaix fits that
William Fotheringham

ניקי טרפסטרה מנצח
התוצאות ידועות, אך עתה, נעזרים באינפורמציה שהעבירו הרוכבים אחרי המירוץ - כול אחד מזוית הראיה שלו כמובן - אפשר לנסות לפענח איך התגולל המירוץ, ואיך קרה שדווקא טרפסטרה, מי שבהינתן הרכב הרוכבים שרכבו בחבורת החוד בסיום אולי לא היה מועמד מוביל לנצחון, ניצח בסיום.
נתחיל עם בונן. בונן היה זה שעורר את המירוץ , התקפתו, 64 קמ לסיום, הייתה המהלך המשמעותי הראשון של המירוץ, זו שפתחה את סדרת מהלכי הסלקציה שהביאו בסופם לברירת המנצח. בונן דיבר אחרי המירוץ על הרוח - כול הרוכבים דיברו על הרוח - "The headwind hurts but behind you it also makes the group lose speed easily", אז מה עושים עם הרוח הזאת? בונן התקיף.
בונן הרגיש טוב אך המתין והתקיף רק בסקטור 9, I knew that at sector 9 the course is turning a little so you've got more tailwind. לפניו בחזית הדבוקה שרדפה אחרי הבורחים רכב באותה עת ואנדנברג וטרפסטרה, הוא עובר את טרפסטרה ו'מציע' לו להצטרף אליו, אך טרפסטרה השתהה יותר מידי, "I hesitated one second too long and then it was too late", ובונן נעלם. בונן התקיף בכדי לנצח והרגיש טוב אף לאחר שמצא שאין עימו אף אחד מקבוצתו, "I've won twice over here with much worse legs than today, אך אז הוא מצא שהחבורה הקדמית שאליה הצליח לגשר, שאליה הצטרף לאחר זמן לא רב אף טור הושהובד אינה עובדת

הרשימה המלאה בקישור
 
צל"ש לברדלי ויגינס

פעם ראשונה מאז 1992 (22 שנים, הקודם גרג למונד) שרוכב שניצח בטור דה פראנס משתתף בפריז-רובא. לא רק משתתף בשביל להתכונן לפאווה של הטור (בכלל מסומן לטור?) אלא בא בשביל לנצח, או לפחות לשחק את המשחק עד הסוף. הוא אמר שהוא רוצה להגיע גם בשנה הבאה וללכת על הניצחון.
 
לשאלתך על סימון וויגנס לטור, מחשבה שלי

אני מנסה לעקוב אחרי המתרחש בקבוצת סקאי וזה לא פשוט ממקומי בארץ חמדת.
אם הבנתי משהו מהמשולש וויגנס - פרום - בראילספורד זה ששהם עצמם מודעים מאוד לאפשרות שפרום לא יהיה מדורג הראשון של סקאי אחרי הקטע החמישי בטור דה פראנס 2014 ואולי אפילו הוא יהיה במצב גרוע.

עבור פרום המעברים של אבני המרצפות הם עונש מהסוג ששלח את פרנק שלק לחריצים המאובקים של אותן אבנים בקטע שלישי של טור 2010 ואת קונטאדור להפסיד למעלה מדקה.

וויגנס היה מאוד שקט עד שפורסם המסלול של טור 2014, אחרי זה הוא יצא בהצהרות שהוא יהיה מאושר להיות חלק מקבוצה, כפועל על, של מנצח טור דה פראנס.

יכול להיות שהוא פשוט אומר לעצמו שאם פרום לא עובר את קטע 5 עם מעברי אבני המרצפות הוא יכול להיות שם פתאום כמוביל של סקאי.
ברשעות? מי יודע, אולי פרום אפילו לא יסיים את אותו הקטע, לך תדע מי יהיה "הקורבן" של מעברי הפאבה בטור 2014?

בראיסלפורדג כנראה מבין את זה לא רע, פרום מבין את זה גם וכולם מציגים קבוצה מאוחדת, מגובת ובעלת מטרות ברורות עד ש....
 

yshor

New member
סיכום מעניין תודה!

לדעתי החלון היחיד שהיה לקנצ'לרה לברוח היה ב 9 ק"מ לסיום, שנייה לפני שהרודפים תפסו אותו.
אחרי המאמץ שהם השקיעו אני לא בטוח שהיו יכולים גם לגשר אליו.
אבל הוא פספס את זה או שבאמת לא היה לו מספיק דלק לעשות את זה.

עבור רוכב במעמד שלו, הוא לא יכול להרשות לעצמו תמונה עם סאגן או מישהו אחר על הזנב ואחר כך להפסיד לו בספרינט.
בשנה שעברה ספ עזר לו בחלק האחרון והוא לא היה חוזר על הטעות הזאת השנה.
אולי הוא פשוט העדיף לא להיכנס למצב כזה.

לגבי בונן, אני חושב שכן עבדו איתו, אבל הוא לא יכול היה לצפות מאף אחד להוביל אותו לספרינט. בסופו של דבר הקבוצה שלו הוציאה לפועל תוכנית מירוץ מושלמת בשלבים האחרונים.
 
למעלה