פברואר בערוצי הסדרות וה-VOD של הוט

גםצופה

Member
מנהל
להלן הסדרות שעולות בערוצי הוט בפברואר
הומלנד – עונה 7 – Homeland

החל מה-12.2,






"הומלנד" ("Homeland"), סדרת הדרמה זוכת חמישה פרסי "גלובוס הזהב" ושמונה פרסי "אמי" מבית "שואוטיים", נוצרה על ידי גידי רף ומבוססת על הסדרה הישראלית "חטופים". העונה השביעית של הדרמה המצליחה מצטרפת לשש העונות הראשונות הזמינות למנויי HOT VOD.



בעונה השביעית, לאחר שבסוף העונה הקודמת הנשיאה קין (אליזבת' מארוול, "בית הקלפים", "פארגו") הפרה את הבטחתה לקרי ועצרה 200 אנשי מודיעין אמריקאים ללא משפט אחרי ניסיון הרצח שלה, סוכנת ה-CIA לשעבר קרי מת'יסון (זוכת "גלובוס הזהב" קלייר דיינס, "אלה הם חיי") עוזבת את תפקידה בבית הלבן ועוברת חזרה לוושינגטון כדי להילחם בממשל של קין ולשחרר את האנשים המוחזקים על לא עוול בכפם.
 

גםצופה

Member
מנהל
להלן הסדרות שעולות בערוצי הוט בפברואר
החקירה – The Investigation


החל מה-15.2, ימי שני בשעה 21:00 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV





"החקירה" ("The Investigation") היא מיני-סדרת דרמה דנית שנוצרה על-ידי התסריטאי והבמאי המועמד לאוסקר ול"גלובוס הזהב" טוביאס לינדהולם ("מלחמה", "הממשלה"). הסדרה מבוססת על מקרה הרצח המתוקשר של קים וול משנת 2018, שעלתה על הצוללת של היזם פיטר מדסן בכדי לראיין אותו ומאז נעלמו עקבותיה. בבוקר הצוללת חזרה לחוף, אך מדסן היה עליה לבד ללא כל זכר לוול. הפרטים שהתגלו במהלך חקירת המקרה זעזעו את כל אירופה. בעקבות הצלחת הסדרה, היא נרכשה לשידור גם על-ידי HBO בארה"ב וה-BBC באנגליה.



את הקאסט של הסדרה מובילים סורן מאלינג ("חטיפה בלב ים"), פילו אסבאק ("משחקי הכס"), פרנילה אוגוסט ("מלחמת הכוכבים: אימת הפנטום") ורולף לאסגארד ("הציידים").



ג'נס מולר (מאלינג), ראש מחלק הרצח, וצוותו המסור חוקרים את מקרה הרצח של העיתונאית השבדית קים וול בכדי לספק לתובע (אסבאק) עדויות שיאפשרו לו לבנות תיק חזק שיוכל לתת ודאות ושקט למשפחתה. לאחר שהתקשורת עולה על הסיפור הוא הופך לסנסציה בינלאומית, דבר שרק מקשה על החוקרים לעשות את עבודתם ומגביר את הלחץ למצוא פתרון.





 

גםצופה

Member
מנהל
להלן הסדרות שעולות בערוצי הוט בפברואר
השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר – עונה 8 – Last Week Tonight With John Oliver

החל מה-16.2, ימי שלישי בלילה ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV






"השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" ("Last Week Tonight With John Oliver") הוא טוק-שואו קומי אקטואלי של רשת HBO, בהנחייתו של הקומיקאי הבריטי השנון ג'ון אוליבר. העונה השמינית של התוכנית עטורת הפרסים תשודר ב-HOT HBO.



"השבוע שעבר" מסכמת את השבוע באמצעות מבחר רגעים מדיווחי החדשות וממקורות שונים, מציגה קטעים מיוחדים ואורחים באולפן. בעונות קודמות התארחו בה בין השאר קירסטן בל, לארי דיוויד, הדלאי לאמה, ג'ורג' ר.ר. מרטין, סטיב בושמי, ג'ף גולדבלום, סטיבן הוקינג, שרה סילברמן, באז אולדרין, מייקל בולטון, דיוויד שווימר, ג'יין קרקאוסקי, וויל ארנט ועוד רבים וטובים.



אוליבר הפך בשנים האחרונות לאחד הסטיריקנים הפוליטיים האהובים בעולם. הקומיקאי הבריטי החל את דרכו ככתב בתוכנית "הדיילי שואו" עם ג'ון סטיוארט ב-2006, יצא בסדרת מופעי סטנד-אפ מצליחים, כיכב בסדרה הקומית "קומיוניטי" (ששודרה ב-HOT) ואף חזר ל"דיילי שואו" כמנחה מחליף של סטיוארט.



"השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" עלתה ב-2014 ב-HBO והפכה לשיחת היום ברשת, עם מונולוגים חדים ושנונים שכיכבו ברשתות החברתיות. היא גרפה 20 פרסי "אמי", בהם חמש שנים רצופות בפרס "תוכנית הוראייטי הטובה ביותר" וכן בפרס גילדת התסריטאים ובשני פרסי "פיבודי".



אוליבר מקבל כיום הכרה כקומיקאי סטירי חשוב. המגזין "Vulture" כינה את אוליבר "האיש החשוב ביותר בטלוויזיה" וב"ניו יורקר" נכתב עליה "בזכות הביטוי המדויק והאפקטיביות הקומית שלה, תוכניתו של אוליבר היא אולי התוכנית הטובה ביותר בטלוויזיה".






 

גםצופה

Member
מנהל
להלן הסדרות שעולות בערוצי הוט בפברואר
מגנום בלש פרטי – עונה 1 – Magnum P.I.

החל מיום שישי ה-12.2, ראשון-שבת בשעה 22:00 ב-HOT Zone וב-HOT VOD






"מגנום בלש פרטי" ("Magnum P.I."), סדרת האקשן המצליחה של רשת CBS, היא עיבוד לסדרה המצליחה באותו השם שרה בין השנים 1980-1988. הגרסה החדשה של סדרת המשטרה נוצרה על ידי התסריטאי והמפיק המועמד ל"אמי" פיטר מ. לנקוב ("הוואי חמש-0", "מקגייוור") ואריק גוגנהיים ("הוואי חמש-0", "הורים במשרה מלאה"). את פרק פתיחת העונה מביים הבמאי ומפיק העל ג'סטין לין, שעומד מאחורי סרטי "מהיר ועצבני". מאז עלייתה, הסדרה חודשה כבר לשלוש עונות, וכעת העונה הראשונה מגיעה לשידור ראשון בישראל רק ב-HOT!



בסדרה מככבים ג'יי הרננדז ("סקנדל") בתור חייל לשעבר בחיל הים האמריקני שהופך לחוקר פרטי בהוואי ופרדיטה וויקס ("פני דרדפול") בתור סוכנת לשעבר בסוכנות הביון MI6 שכעת משמשת בתור מנהלת האבטחה במתחם בו הוא חי.



תומס מגנום (הרננדז) הוא חייל לשעבר שעובד כבלש פרטי בהוואי וחי בביתו של הסופר המולטי-מיליונר רובין מאסטרס. אבטחת הבית מנוהלת על ידי ג'ולייט היגינס (וויקס), שמתקשה להתמודד עם נוכחותו של מגנום בשטח שלה. מגנום חוקר מקרי פשע חמורים בעזרתם של שני חבריו אורוויל "ריק" רייט (זאקרי נייטון, "הכול לטובה") ות'יאודור "TC" קאלווין (סטיבן היל, "אימפריית הפשע", "האישה מאחורי הנקמה").
 

גםצופה

Member
מנהל
להלן הסדרות שעולות בערוצי הוט בפברואר


כנופיות לונדון – עונה 1 – Gangs Of London

החל מה-28.1 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV







"כנופיות לונדון" ("Gangs Of London") היא דרמת פשע מלאת אקשן של רשת Sky Atlantic. את הסדרה יצרו במאי סרטי האקשן ואומנויות הלחימה גארת' אוונס (סרטי "הפשיטה") ומאט פלאנרי, שעבד עם אוונס על סרטו "כופר נפשה" שעלה בנטפליקס ב-2018. בכורת הסדרה הייתה לבכורה השנייה המוצלחת ביותר של הערוץ, עם יותר מ-2 מיליון צופים בשבוע הראשון. היא נרכשה לשידור בארה"ב על-ידי רשת AMC, שאף הודיעה שתיקח חלק בהפקת העונה השנייה שכבר הוזמנה.



בסדרה מככבים שורה של שחקנים אהובים המוכרים מכמה מהסדרות הגדולות ביותר של העשור האחרון וכוללים את ג'ו קול ("כנופיות בירמינגהאם"), מישל פיירלי ("משחקי הכס") וואלין קיין ("The Fall"(.



הסדרה מתארת מאבק כוח אלים בין הכנופיות השונות של העיר לונדון. לאחר התנקשות בחייו של ראש משפחת הפשע החזקה ביותר בלונדון, נוצר ואקום ביחסי הכוחות בעיר. פין וואלאס (קולם מיני, "מסע בין כוכבים: הדור הבא"), שעמד בראש ארגון פשע ששווה מיליארדים ושלט בעיר במשך שני עשורים, נרצח מבלי שידעו מי האחראי. כעת, בנו הצעיר של פין, שון (קול), יורש את מקומו של אביו בעידודה של אמו תאוות הבצע והנקמה (פיירלי). על שון להתמודד עם המאפיה האלבנית, לוחמי חופש כורדים, קרטל סמים פקיסטני וגורמים פליליים נוספים, מבלי לדעת שממש מתחת לאף שלו הסתנן אליו הביתה סוכן סמוי של המשטרה בניסיון להפיל את הארגון של משפחתו.
 
למעלה