פגישה עם מנחות קבוצה טיפולית

פגישה עם מנחות קבוצה טיפולית

מה כדאי לשאול? ממה שראיתי, כל הילדים בקבוצה בתפקוד הרבה יותר נמוך ממנו (כולם מוגדרים כתפקוד גבוה). האם זה משנה?
 

grayart

New member
עכשיו את מבינה למה הוגדר כגבולי?

יש הרבה הסתייגויות מקבוצות שקראתי עליהם גם בפורום השני.
אני הייתי ממליץ בכלל לוותר על הטיפול הקבוצתי לטובת פעילות קבוצתית רגילה, כמו חברים אחרי הצהריים או חוג, לא חייב חוג מלחיץ (זוכרים שעף מחוג שחייה) סתם חוג תירוץ להפגש עם החברה, תנועת נוער וכדומה.
הקבוצה הטיפולית, שימו בעדיפות שניה.
כמה שיותר יהיה מעורב בפעילות "נורמטיבית" , ופחות טיפולית.

אנחנו חשבנו אגב על הבן שלנו שהוא בתפקוד גבוה.(בגיל 3) על עף מה שתכבו באבחון.
כשהגיע לגן תקשורת , נוכחנו לדעת שלא רק שהוא נמוך , הוא הכי נמוך בגן.
תסמכו על הרופא שאמר שהוא גבולי. ותתיחסו איליו כאל ילד בריא, זה יהיה הכי טוב בשבילו.
 
ממש לא עף משחיה

קלטתי שהרמה הייתה גבוהה מדי, אז הורדתי אותו בחזרה לרמה הקודמת. הילד פורח. אפילו עושה יותר ממה שעשה בקבוצה היותר מתקדמת.
הוא גם הולך לנינגיטסו, ולא הולך מדהים. עושה חלק, לא פעם מציק לילדים.
לגבי החברים, קובעים בימים אחרים. אין הרבה, לצערי.
ויש צופים בשנה הבאה, אבל הוא לא רוצה כי זה "מלכלך".
מעולם לא שמתי לב לרגישות ללכלוך, יכול להסתובב יום שלם עם פרצוף מלוכלך (אוכל בצורה מלוכלך) או חולצה מלוכלכת
&nbsp
 
למעלה