פדיחת גשר הולץ מפי מיקי רוזנטל..

fireman

New member
אויי כמה שצחקתי

כבר עברנו את השלב שבו בוכים על בזבוז הכספים ועל הטעויות שעשו בקו הזה....עכשיו הגיע הזמן לצחוק על זה...
 

amit1270

New member
כתבה מטעה.

אמנם הקו המשודרג לא מושלם, אבל הוא עבד לא רע עד שברכבת החליטו לחסל אותו סופית ולפצל אותו.
 

בועז ל

New member
מה שבר"י לא הצליחו להבין במשך שנים

הצליח מיקי רוזנטל בכתבה אחת מבדרת. צריך רק לשים לב לכך שאפילו לפי רוזנטל - הפאדיחה שבשדרוג הקו לי-ם לא היתה בעצם השדרוג ,אלא באי השלמתו כראוי. כלומר - ברכישת הרכבות הרוכנות המתאימות לקו. לתשומת לבך, ערן.
 

fireman

New member
בועז, לא מתאים לך לכתוב כאלה

שטויות. לרכבת ישראל לא היו רכבות רוכנות מעולם, את זה אתה יודע ואת זה אני יודע. כשאתה מתכנן קו רכבת אתה מתכנן אותו בהתאמה לציוד הקיים.... אם אתה רוצה לתכנן כביש גישה למפעל שלך, ואתה יודע שלמפעל שלך צריכות להכנס משאיות פול טריילר ברוחב של 2.5 מטר אתה לא תתכנן שער של 2.4 מטר רוחב ואחר כך תבוא בטענות למה אתה שובר את המראות בכל פעם שאתה נכנס עם המשאית אלא תתכנן פתח גישה של 3 מטר לפחות. מה שאתה בעצם אומר שמי שתכנן את הקו תכנן אותו "על עיוור" או בדיעבד, על סמך ציוד שאולי בעוד 20 שנה יהיה לרכבת ישראל. להגיד שהקו לא בסדר בגלל הציוד זה הטיעון הכי מטומטם שמיקי רוזנטל יכל להעלות בכתבה שלו. הטענות היו צריכות לבוא כלפי אלו שתכננו את הקו ביודעין שהוא לא מתאים לציוד הקיים. כשיש לך פטיפון בבית אתה לא קונה תקליטורים, לתשומת ליבך.
 
ערן, העלת פה נקודה חשובה..

שדרוג הקו תוכנן בהתאמה לטילטינג- אשר הזמנתם בוטלה כאשר העבודות התחליו, או טיפה לפני,ולצערנו לא דאגו לתכנן מחדש את השדרוג- כך שיתאים למערכי ה IC3.. דו"ח מבקר המדינה כולל את צרור השגיאות המלא שבוצע בשדרוג הקו..
 

fireman

New member
אבל לא נכון לבצע תכנון

על סמך ציוד שאולי יגיע.... היה ורכשו 4 מערכי טילטינג....קורה, זה לא סוד, יש תאונות רכבת. 2 מערכים היו מתרסקים לתוך משאית, שניהם מושבתים לחודשים ארוכים....מה עושים במקרה כזה? מצמצמים את פעילות הקו ב50%? סוגרים אותו? לא, מפעילים עליו ציוד אחר שקיים בצי. גם הטענה שלך לא מקובלת עליי, יש פה כשל תכנוני וחשיבתי מיסודו.
 
ערן, לא הצדקתי את הרכבת כאן..

וודאי שזה טיפשי לתכנן קו רכבת על סמך ציוד נייד שלא בנמצא באותו רגע.. על זה שעשו בתכנון ובביצוע של הקו הזה כמעט כל טעות אפשרית- לא התווכחתי ולאו לרגע..
 

fireman

New member
"לא רע"

כנראה שלי ולך יש הגדרות שונות לגמרי למילה "רע" הקו לירושלים היה נפל מוחלט מהיום שנפתח, כישלון מוחץ.
 
למעלה