פוטבול בכפר סבא

itaihasid

New member
פוטבול בכפר סבא

אחרי שהפוטבול בעירנו הצנועה נעלם לחודשי הקיץ, הוא חוזר ובגדול! יום שישי בשעה 16:00 המגרש האתלטיקה העירוני משחק הפתיחה "החגיגי" של עונת הפוטבול בכ"ס!!! כולם מוזמנים! (על מנת מיעוט פציעות,המשחק הוא לאנשים מכיתה י' ומעלה, יש אפשרות גם לכיתות ט' תלוי בגודל הטטניק,) (לפרטים: איתי 0544541853) עוד פרטים ניתן למצוא בפורום מספר 1095 לינקים רלוונטים: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%91%D7%95%D7%9C
 

ba r2 0 1 0

New member
תזכיר לי איפה זה מגרש האתלטיקה

העירוני? של גלילי וכצה?
 

itaihasid

New member
ובלי קשר אם אתם באים או לא

אני אשמח מאוד אם תודיעו לחברים ולאחרים... המטרה שלו השנה זה להגיע לכמות יציבה של אנשים וסוף סוף לפתוח קבוצה ולהצטרף לליגה ההישראלית (ולייצג את כפ"ס בכבוד)
 

Super Chuly

New member
שאלת סקרנות: זה מוגבל לבנים בלבד?

כי בארה"ב יש ליגת סופטבול לנשים שהיא מצליהח מאוד, למיטב הבנתי ליהי :)
 

itaihasid

New member
זה נושא טיפה בעייתי..

בעקרון אין הגבלות על נשים גברים וכו'.. אבל אני יכול להגיד לך שבעבר הייתה מישהי שבאה לשחק (היא עדיין מופיעה לפעמים) והתגובות הן רבגוניות.. יש כאלה שמקבלים אותה כמו כולם (חלק אפילו מתקלים אותה יותר..) ויש כאלה שלא מתלהבים מהרעיון שגם בנות באות (יש כאלה שלא נעים להם לתקל אותה..) בגדול המטרה שלנו זה להצטרף לליגה (אנחנו משחקים כמעט אותו מספר שנים כמו כמה מהקבוצות בליגה..)ושם אני לא יודע מה ההגבלים על בנים ובנות (זה בבדיקה ואני אחזור אם תשובה) אבל אם תיהיה הענות גדולה של בנות אפשר לנסות לארגן אולי משהו נוסף, אם את רוצה לקחת על זה אחריות את מוזמנת ליצור איתי קשר..
 

Super Chuly

New member
הייתי מנסה לארגן בכיף

רק שתאריך הגיוס ההולך ומתקרב בצעדי ענק שלי לא מאפשר לי. בכל מקרה, זה נחמד לשמוע שאתם לא מגבילים את עצמכם לחלוטין (למרות שאני מאמינה שלא הרבה בנות ניגשות לספורט הזה, למרות שהוא ספורט נורא כיפי). שיהיה בהצלחה! ליהי :)
 
למעלה