פוטין, 'היסטוריון' דה-לה-שמאטע דה-לה-קג"ב

פוטין, 'היסטוריון' דה-לה-שמאטע דה-לה-קג"ב

הרודן הרוסי מנסה לשכתב את ההיסטוריה של מלה"ע ה-2 ולנקות את אלילו סטאלין ואת הסאבייצקי סאיוז ימ"ש מאשמת הקנונייה עם היטלר והנאצים בפתיחת המלחמה ובהתנפלות הברברית המשותפת על פולין.
 
יש בדיחה ישנה שמתמצתת יפה את יחס הרוסים אל העם היהודי

מלחמת העולם קרובה לסיום, שניי חיילים סובייטים מסיירים ברחבי העיר שזו עתה שוחררה מהנאצים. אחד החיילים מצביע, מזועזע כולו, על גופות היהודים שעונו ונורו: "תראה, ואסילי, מה הם עשו ליהודים שלנו!" - "אין בעיה," משיב החייל השני, "כשנגיע לברלין, נעשה את אותו הדבר ליהודים שלהם".
 

Astroo

New member
בפועל היחס ליהודים מקומיים לאחרונה מצויין

בתור קוריוז, קראתי בפורומים למיניהם שלאחרונה מודעות מסוג "דירה להשכרה לסלאבים בלבד" או "מחפשת בן זוג ממוצא סלאבי" מתייחסות גם ליהודים המקומיים בתור סלאבים.
 
אולי זו בעצם אסטרטגיה אנטישמית מתוחכמת?

ראית את הסרט "The Beliver" על יהודי גלוח ראש אנטישמי והמאבקים בין שני צידי אישיותו? זוכר לאיזו מסכנה הוא הגיע בסוף הסרט?
 

Astroo

New member
אחרי התקרית עם הפלת המטוס הרוסי

כשעוד היתה אווירה של עליהום על ישראל בטלוויזיה הרוסית, הזמינו איזה "מומחה" מטורקיה לאחד מה-talk shows המרכזיים לפרשן את המצב. אז הוא השתמש במילה יהודים במקום ישראלים. אז המנחה מייד העיר לו שזו פעם אחרונה ואם זה יקרה עוד פעם, הוא יוציא אותו מהאולפן. אז השלטון שם מאוד נזהר מכל אמירה אנטישמית בטלוויזיה הרוסית או כל כלי תקשורת מרכזי.
 

TaL53

New member
כן, חוץ מהעלאת סרטים על איך הרוטשילדים שולטים על העולם.

 

Astroo

New member
זה היה ב-RT בשפה האנגלית

שמיועד לקהל יעד של אוהבי קונספירציות במערב.
 
למעלה