חלוקה בצידי האף ,מתקנת את הזוויות הקשות שבצידי הפה,נכנסת יותר לפרטים מעדנת.מה באשר לאוזניים ? למקרה שאתה צריך הנה טוטוריאל טוב http://www.3dluvr.com/setherial/tutor/mouth/tutor01.htm
מכיר את הטוטוריאל הזה למעשה נעזרתי בו בשביל הפה הזוויות הם דווקא מחוץ למסגרת הפה ואני באמת צריך לתקן אותם אני מתכוון לעשות לו גם גוף וליצור אנימציה לדמות תודה. והוספתי עוד תמונה
היתרון ב polymodel הוא שאתה עובד על מודל פשוט מבחינת face & vertex count אני יכול לעשות reference copy של המודל לתת לו meshsmooth לעשות שינויים במודל הפשוט ולראות מייד את התוצאה בקופי המוחלק, עבדתי בעבר עם nurbs ואני יודע שיש לטכניקה יתרונות רבים אבל כול השלב ההתחלתי בעבודה עם curves הוא קצת איטי מעצבן ולא תמיד מדויק וכשאתה הופך אותו ל surface אתה מקבל כמות אדירה של ורטקסים שצריך להזיז למקם מחדש ולתת weights במקומות הנחוצים למרות שהגעתי לתוצאות לא רעות (דוגמא מצורפת)גיליתי שהרבה יותר נוח לי לעבוד על מודל פשוט ואז להחליק אותו כך אני גם יכול להשתמש ב morpher בלי להסתבך במודלים מורכבים לtargets
התכנה שאני עובד בה מיועדת בעיקר לעיצוב מוצר ולכן האופציה של שימוש בפוליגונים בכלל לא בא בחשבון. עם זאת הגישה מעניינת ובמידה ויהיה לי צורך באנימציה או תכנון דמויות אקח זאת לתשומת ליבי. תודה על האינפורמציה.
בעוונותי אני עדיין עובד על מקס 3.1, והבנתי שבגרסה 4 יש משהו בשם POLYGON ששונה מ- MESH, אבל לא ממש הבנתי מה ההבדל. בתור אחד שעבד על זה תוכל להסביר את ההבדלים בין POLYMODEL ל- EDITABLE MESH?
ההבדל העיקרי בפולימודלינג הוא שהעבודה מתבצעת ברמת הפוליגונים ולא Faces כלומר פוליגון המורכב בארבע אדג´ים ומעלה לא משולשים בנוסף יש מערכת כלים meshtools וניתן להוריד את ה script מכאןhttp://www.scriptspot.com/start.htm אני אישית מחליף בין editable mesh ל editablepoly בזמן העבודה וכך יש לי סדרה גדולה של כלים שעושים את העבודה מאוד קלה