פולניות או לא להיות

ענבר.

New member
פולניות או לא להיות

"פולניה טובה היא למעשה קורבן של חינוך לדיכוי הצורך והיצר... הפולניה לא נולדה כזו. היא צמחה תחת מכבש ששלל ממנה את הזכות לדעת מה היא רוצה... תכונת הפולניות מתפתחת על רקע של היעדר סביבה הורית מטפחת, עם דרישה מתמדת לתת, לוותר, לציית לכללים חברתיים של התעלמות מהחיוניות, היצריות והזכאות... פולניות היא ענין של היסטוריה ולאו דווקא ענין של גיאוגרפיה... המסר של - אני לא צריכה ממך כלום - מיועד להעניק לפולניה כח והגנה מפני חשיפת חולשות אנוש, הופך לחולשה ולמלכודת, זוהי העמדת פנים שמסתירה חלקים אמיתיים מהעצמיות..." איך יוצאים מזה? איך נפטרים מהגיבנת הזו? הולכים לטיפול !!! קטעים ממחקר שעשתה הפסיכולוגית הקלינית עירית קליינר-פז בנושא "הסינדרום הפולני". ועכשיו, כשהכל ברור ומובן, נשארתי עם שאלה פתוחה אחת - למה דווקא פולניות?
מהיום, אם בא לך להשתמש במונח שמגדיר תופעה פסיכו-סוציו-היסטורית, אל תגיד אמא פולניה. תגיד - אמא מרוקאית, או אמא כורדית. זה גם מרענן, גם חדשני משהו ובעיקר מצחיק
 
מה עם אלה שלא גזעיים?

מה עושים שיש כאלה מעורבבים? זה אסון כפול ומכופל לא? משבר זהות? משבר תרבות, משבר מיניות, משבר .... לא יודעת איזה עוד משבר בטח יש כאן..
 

הזוייה

New member
יאללה יא עדתית שכמותך

אני שוב משתנקת קלות ואף דומעת מצחוק למקרא הפוסט שלך. זוהי קריאה נרגשת לאומה- חושו אחים חושו, עורו והסכיתו הזן הפולני החליף את עורו לקוסקוס משובח עם נגיעות קלות של ג'חנון. תשמעי גברת, כשאני אומרת שאני לא צריכה משהו, אני מסירה מעלי ת'מנגוני הגנה, הפסיכואנליטיים המשולבים בקתרזיס הפוסל קשות פיצול אישיות וריבוי אישיות, תוך בקשה לחדול עם הזרקת הדופמין שמעלה לי את יתרת ההיפופזה, שנמצאת ליד האצתין כולין וגורמת לבועיות הסינופטיות להתרגש ולפתוח בהזרמת מידע מסעיר מתא A לתא B. וכל זה בגלל שנולדתי בישראל!! (מגבת ת'מצח מהתרגשות) "באימאמאימאשלי- מי זו שכתבה את זה אני אקרקס אותה" את רואה, איך אפשר בשניה אחת מפולניה חסודה להפוך למרוקאית!
 

magy

New member
גם אני אוכלת מאתמול בלוף

לא ארשום שמות ולא שום פרטים מזהים אבל...... לקחתי ספר חדש ומבוקש...בספריה והוא לפחות עד מחציתו... מכיל את תוכן הספר הקודם. אני מרגישה מרומה....... לאללללללה. למה אני צריכה לקבל את הספר הקודם שכבר קראתי,בתוך ספר הנושא שם אחר, ואמור להיות בעל תוכן אחר? נאלצתי לדלג על חצי ספר שכבר מוכר לי מהספר הקודם ואם זו שיטה חדשה להוצאת ספרים וקידום מכירות אם אין לך מה לחדש.... אל תוציא ספר... או תודיע לכולם שזה הספר הקודם עם שם חדש....... אני רוצה להגיד........ בעעעעעעעעעעעעעעעע ופויה........
 

magy

New member
ולא, היא לא פולניה.....

פעם אמרתי שאנשים כאלה, גורמים לי להתבייש במוצאי.....
 
למעלה