פול אפ ! פול אפ! Walk about love יוצא לדרך!

Ras Or

New member
פול אפ ! פול אפ! Walk about love יוצא לדרך!

היום בקדיתה פסטיבל Walk about love בלגאנג'ה קרו פותחים את הפסטיבל! בליווי אנוכי ואליטת הצפון מיסטיקל יוט'ס המעולים והמוכשרים! אבויה סאונדדדד מלכי הצפון ביד רמה ואנוכי ראס איירי, בזרוע נטויה :) מחכה לראות את כולכם שם באחלה של וייבז וכמובן לא לשכוח שזה פסטיבל מחאתי ללא מטרות רווח, כולם במטרה להינות ולתמוך. ראסטה פאר איי! פורים שמח. אור.
 

Ras Or

New member
עוד קצת אינפורמיישן

פסטיבל "ונהפוך הוא" מ-20/3 עד-22/3 מחכה לכם בפורים סופשבוע של מוזיקת רגאיי, עולם, מסיבה גלקטית בזריחה של שישי וקבלת שבת שתהפוך לחפלה עם מיטב הנגנים של מוש בן ארי ודיוואן הלב. זהו יום תחילת האביב וביחד עם פורים יש לנו פסטיבל! סופשבוע של מוזיקת רגאיי, עולם, מסיבה שולה גלקטית בזריחה של שישי וקבלת שבת שתהפך לחפלה עם מיטב האמנים (נגנים של מוש בן ארי ודיוואן הלב) לכל הליין אפ אפשר להסתכל באתר של walk about love : www.walkaboutlove.com במשך הסופ"ש יהיו סדנאות ומתחמים של מרכז האור מבאר שבע ומתחם של התנועה להתעוררות, טקס ליום השיויון ויום האדמה וסווט לודג' עם תומר פיין. ביום שבת יהיה טיול שנתי של כולנו לנחל עמוד במסגרת walk about love. הפסטיבל יערך במרכבה שבקדיתא (ליד צפת) מקום קסום עם הטבע הכי יפה בארץ במיוחד בתחילת האביב. צ'אי שופ, בר, ואוכל צמחוני בריא וטעים מבית מרכבה. לבוא מחופשים כמובן ויהיה מתחם איפור ותחפושות גלקטי במיוחד לפורים! דברים להביא: אוהלים וציוד קמפינג, ביגוד חם, כלי נגינה, איפה: מרכבה - קדיתא ( ליד צפת) מתי: 20-22/3/08 כמה: 100 ₪ במכירה מוקדמת, 150 ₪ במקום. Hierba del humo todo el dia
 

Ras Or

New member
ועוד משהו קטנטן.....

כבוד ענק לאודי באבא רוטס היקר!!!! על ארגון מדהים ויחס נהדר לאמנים , תמיכה שוטפת בלילה וביום, בשירותים או במקלחת (המבין יבין). מאסיב מאסיב מאסיב מאסיב ריספקט לאודי ולכל המארגנים, כל מי שמגיע שיגיד שלום לאודי ובעוונותיו תשקיעו חמש דקות, תזמינו אותו לבירה, או לספליף, שירגע קצת כי הוא עובד כמו חמור כבר חודשים בשביל שיהיה לכם סבבה SEEN Jah.
 
למעלה