המשך התשובה לאניגו
יש עוד נקודה שראוי להתייחס אליה: מתן זכות קדימה למי שאין לו זכות כזאת. זה אולי משלים את מה שרשמתי קודם לכן, למשל אם אתה יוצא מחניה וצריך להתמזג, נשים בד"כ לא יאפשרו לך להתמזג או להידחף. ולהבדיל גברים, בד"כ יאפשרו לך להתמזג. גם כאן, יש רבים שהם יוצאים מהכלל.
אני מוצא ומניח שרוב הנהגים משלימים את התנהגותם באופן שדרגת האנטרופיה נשמרת: אלה שממתינים בסבלנות אין קץ עד לבוא התור שלהם [מישהו אמר נשים?
LOL] אינן מוכנות לאפשר למישהו אחר שאמור להמתין לתורו קיצורי דרך. מבחינתן שימתין כמה שצריך.
אצלי זה הפוך. אני אינני ממתין בד"כ מעל למינימום, כלומר גם אם אני בצומת עם משולש ו/או עצור שמוצבים בכיוון ממנו אני מגיע, ואם הכיוון השני עמוס לעייפה, אני ממתין רכב אחד בלבד וחודר. החדירה היא בד"כ מאד מדוייקת ומאד חדה, ופעמים רבות הרכב שאני חודר לפניו אפילו איננו צריך להאט, זו השאיפה וכך צריך לבצע, מבחינת זה נהנה וזה איננו מפסיד.
שמתי לב שפעמים רבות, אם מדובר באישה, אם תדע מראש למשל כי אסמן לה מראש על כוונתי לחדור לתוך הGAP, היא תאיץ ותנסה לסגור את החלל שהיא בטבעיות יצרה טרם לכך [יש גם גברים שלא יגלו רוחב לב] ועל כן המיומנות והשליטה בדוושת הקלאץ' מסייעת להדחפות חלקה שאותה אני בד"כ משלים עוד בטרם הגורם המעוכב קולט את הנחיתה הפתאומית שאירעה בסמוך אליו.
מצד שני אני תמיד נותן לגורם בודד אחד להדחף לתוך שיירה ארוכה אם אני מהווה את אחד החוליות בשיירה זו. ולכן אני תמיד מאפשר כניסה לנהג/ת בודדים שממתינים מתוקפו של תמרור משולש או תמרור עצור בסמיכות לשיירה ארוכה שמזדחלת לאיטה ושאת סופה קשה לראות מפאת אורכה.