פורום "אסון הכרמל" נפתח

פורום "אסון הכרמל" נפתח ../images/Emo101.gif

גולשים יקרים, בימים האחרונים צפינו כולנו בדיווחים אודות שריפת הענק בכרמל והתפללנו לנס חנוכה. על מנת שתוכלו לקבל דיווחים על הנעשה בכרמל, לעדכן במראות מהשטח, לקבל סיוע ואוזן קשבת, להציע אירוח למפונים ולחלוק את התחושות בנושא, נפתח פורום אסון הכרמל. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לפורום, להתעדכן, לקבל סיוע ולתמוך. http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?ForumId=2235 שלכם, צוות הנהלת הפורומים
 

JAP Noa

New member
מקווה שכולם פה בסדר..

אני אמנם חיפאית, אבל האש לא התקרבה אליי, ברוך השם. וחוץ מריח של מדורה שיש פה בשלושה ימים האחרונים, כולם בסדר. כואב הלב על 42 האנשים שנהרגו סתם, בגלל הצתה מכוונת או חוסר אחריות של ילדים. על אנשים שנתנו מעצמם, ומתו בניסיון לעזור לאחרים. כואב הלב על ההר היפה שלי שנשרף לחלוטין. מקווה שאף אחת/אחד מכם לא נפגע. ושהשריפה תיגמר במהרה, בלי עוד אבדות בנפש וגם ברכוש.
 

marauders

New member
אמן, אמן ואמן.

שנשמע בעז"ה רק בשורות טובות. זה פשוט בלתי נתפס מה שקורה. 42 קורבנות, ועוד במוות הכי קשה שיש. דתיים, חילוניים, לא משנה מה אנחנו- זה פשוט חייב לעורר אותנו. משהו במדינה הקטנה שלנו לא הולך כמו שצריך; כאילו מישהו מלמעלה כיוון את הסטירה הזאת בכוונה כדי להגיד לנו: קומו, תתחילו לעבוד על עצמכם! אני מקווה שעם כל הצער והכאב, בעז"ה המקרה הנורא הזה יגרום לנו להתאחד כעם ולנהוג כעם- כי בואו נודה באמת, איכשהו הלכנו פשוט לאיבוד בשנים האחרונות. אני אומנם רחובותית, אבל זה פשוט זיעזע את כולנו. זה מצב שגורם להרגיש כ"כ חסר אונים, שאתה רוצה לעזור, אבל אתה לא באמת יכול להושיט יד דומיננטית לעזרה. לאש הזאת פשוט יש חיים משלה, ובנתיים אל הצלחנו להרוג אותה. אני אולי בעז"ה אלך לעזור למשפחות שפונו דרך השירות הלאומי, שמעתי שמחפשים בנות לחופש. מקווה שהכל בסדר אצלך, ושיוכלו לשקם את ההר שכ"כ אהבת בקרוב. =/ שיהיה שבוע טוב לכולם.
 
אני מטירת הכרמל

ראיתי הרחתי והרגשתי את האש מהבית .. אבל את השכונות שלנו לא פינו ..
 
למעלה