פורסם פרוטוקול ישיבת הנהלת האיגוד מ 18.5

oferlev9

New member
פורסם פרוטוקול ישיבת הנהלת האיגוד מ 18.5

מעניין לקרא:
http://www.israelcycling.org.il/ind...es&op=item&cs=4072&langpage=heb&category=3050

ציטוטים נבחרים:

אם לא יכנס כסף מלובצקי ביולי נהיה בחוב של מיליון וחצי ואין מקורות - ייסגר האיגוד.

מצב האיגוד - ירון
1. האיגוד נמצא במצב כספי בעייתי.
ירון סורק את חובות האיגוד - 880,000 ₪ האיגוד בגרעון.
הנחות עבודה: הכנסות מלובצקי יכנסו השנה 1.2 מיליון ₪.
4. חסויות בגובה 200,000 ₪.
9. חסויות של 500,000 ₪ שאילן אולמן הביא לנבחרת.

מבחינה תזרימית קדימה
רמת הוצאות חדשה ומקוצצת הכנסנו לתקציב משכורות , תחרויות, ארועים , שיווק כל פעילות האיגוד.
אם לא יכנס לובצקי ביוני לא נשלם חובות עבר אבל נשלם משטרה ומשכורות לעובדים כולל השופטים. אם לא יכנס כסף מלובצקי ביולי נהיה בחוב של מיליון וחצי ואין מקורות - ייסגר האיגוד.

קמפיין לגיוס חברים (גיוס עד 1500 רוכבים עממיים) - עלות הקמפיין 100,000 ₪.
 

oferlev9

New member
הכותרת שלי לדברים (ציטוט מהפרוטוקול):

אם לא יכנס כסף מלובצקי ביולי נהיה בחוב של מיליון וחצי ואין מקורות - ייסגר האיגוד.
 

bike3

New member
לפגוע בפעילות הנבחרת זו טעות. הישגים בתחום

תורמים לכל הפירמידה.
 

odedbc

New member
עצוב עצוב שקיום הענף תלוי בתרומה כזו או אחרת.

 

ItsikH

Member
מצער להודות אך לא מדויק כי ה"פירמידה" היא קודם כל עסק כלכלי, וככזה היא נתרמת יותר מהציבור הרחב מאשר מקומץ מצטיינים. בכדי להתרם מהנבחרת ברמה הכלכלית כמו גם בהכרה הציבורית, צריכה זו להגיע להישגים יוצאי דופן ממש. ולא שזו אינה מטרה ראויה - בהחלט כן - אלא השאלה רק עד כמה בת השגה במצב הכלכלי הנוכחי של האיגוד.

אם הכוונה לתרומה ספורטיבית, זו - לא תתקיים בהעדר כסף מספיק.
 

oferlev9

New member
שימו לב לקמפיין גיוס חברים עממיים

בעלות של 100,000 שח ....
לזה כנראה יש כסף ......
מה יצא מזה? עוד נראה ......
אני הבעתי את דעתי בנושא בפני ראשי האיגוד בפגישה לפני שבועיים
 

Eyal Hershtik

New member
זו עלות בהנחה שעמדת ביעדים וגייסת את הסכום

המבוקש. במידה ולא אז העלות לא מתקרבת לזה.
 

asherme

New member
האגוד פיספס הרכבת

מן המפורסמות הוא - שאין תחום ספורטיבי שהתפתח כמו תחום האופניים בעשור האחרון.
עשרות אלפי אנשים התחילו לרכוב אופניים במדינה.
תעיד על כך "תעשיית" חנויות ויבואני האופניים המגלגלת עשרות ואולי מאות מיליוני ש"ח בשנה.

ומי נשאר מאחור...... ניחשתם נכון - "איגוד האופניים" !!!

חלוקת הרוכבים לשתי קבוצות בלבד - תחרותי/ עממי - היא חלוקה מיושנת שאבד עליה הכלח.
ההתמקדות רק ברוכבים התחרותיים מפספסת מאתר עצום של עוסקים בתחום.

יש אלפי רוכבים שאינם תחרותיים אך רוכבים 3-4 פעמים בשבוע - לרוב בקבוצות פרטיות שלהם (דרך גרופי, קבוצות ווטסאפ) או קבוצות בתשלום עם מאמן.
רוכבים אלה אינם "עממיים" כלל ועיקר - הם מגיעים לרמה די גבוהה של רכיבה.
האיגוד לא מענין אותם - ובצדק - אין סיבה שיענין אותם.

המפתח להתנתק מהתלות במדינה או בספונסר זה או אחר - הוא להגיע לקהל העצום הזה.
את זה ניתן לעשות על ידי -
1. שינוי ייעוד האיגוד.
2. בניית מערכת תכנים/ פעילויות/ מוצרים/ הדרכות - שיופנו לקהל הזה.
3. שיווק נכון.

נ.ב.
תחום מתפתח נוסף - הוא תחום ה"אופניים החשמליות".
גם כאן קולו של האיגוד נדם !
למרות הסלידה שיש לנו (ה"מדוושים ברינה") מתחום זה - אי אפשר להתעלם ממנו ומהסיכונים הטמונים בשימוש בו.

אל תגידו שלא הזהרתי !
 

Dov_s

New member
האיגוד הוא איגוד תחרותי

האיגוד הוא איגוד תחרותי ולכן רלבנטי רק למי שעוסק באופנים באופן תחרותי.
כמו שלא כל מי שרץ חבר באיגוד האתלטיקה או כל מי שמשחק כדורגל חבר בהתאחדות הכדורגל כך גם באופנים.
לא בדיוק ברור לי מה יקבל מי שרשום בהתאחדות ולמה זה ישתלם לו.

לא ברור לי מה רלבנטיות האופנים החשמליים/קטנועים לענין האיגוד הספורטיבי.
העמותה שפועלת לעניין אופנים ככלי תחבורה היא ישראל בשביל האופנים ואליה אולי צריכים להצטרף הרוכבים העממיים/יומיוים.
 

asherme

New member
נכון - אכן איגוד תחרותי

אבל רוצים להציל את ה"תחרותי" הזה - לא ?!
אפשרות א' - שימשיכו לקבץ נדבות.
אפשרות ב' - שיחשבו "מחוץ לקופסא" וינסו להגיע לקהל של אלפים.
אלפי רוכבים שיודעים להוציא על אופניים 10 - 15 אש"ח (שטח) ו- 15 - 30 אש"ח (כביש).
אבל לא מענין אותם להתחרות !
 
למעלה