פורסמו תקנוני אליפויות ישראל כביש :

oferlev9

New member
פורסמו תקנוני אליפויות ישראל כביש :

אליפות ישראל הפתוחה למסטרס בנגבה : 21.6 בשעה 7:00
http://www.israelcycling.org.il/index.php?dir=site&page=icf_competition&op=description&id=271
מסטרס פרו יתחרו לאורך 133 ק"מ
שאר קטגוריות הגיל: 74-103 ק"מ

נג"ש : כביש 9 יום שלישי 24.6 החל מ 13:00
http://www.israelcycling.org.il/index.php?dir=site&page=icf_competition&op=description&id=272
עילית יתחרו לאורך 36 ק"מ

אליפות ישראל עילית: בית גוברין 28.6 בשעה 7:00 :
http://www.israelcycling.org.il/index.php?dir=site&page=icf_competition&op=description&id=273
עילית גברים יתחרו לאורך 147 ק"מ
 

oferlev9

New member
שימו לב שנקודת הזינוק / סיום באליפות ישראל

עילית בבית גוברין תהיה במישור ליד תחנת הדלק בבית גוברין ולא בסיום העליה כמו בדרך כלל
 

YotamKa

New member
מעניין עבור מי הינדסו את הנקודה הזו?

מישהו מעוניין שאלוף ישראל לא יבוא מבין ה'מטפסים'.

מה שאומר שהטיפוס לתל-גודד יהיה ה-פוג'יו של האליפות.
 
פעם שלישית ב-12 שנים

במהלך השנים התקיימה אליפות ישראל כמה פעמים על המסלול של בית גוברין.
אני זוכר פעם אחת בתחילת העשור הקודם (2002 אם אני זוכר נכון) ופעם אחת לפני כמה שנים כשליבנר ניצח.

לא שאני אישית מאוהב בסיומי אליפויות במישור, אבל מדי כמה שנים מגיע גם למאיצים הזדמנות ומה עוד שאם תהיה תחרות בקצב גבוה המאיצים ישארו על העליות בצד השני מקו הסיום הרבה אחרי המטפסים של העליות הקצרות.
 

YotamKa

New member
אתה עושה השוואה פנימית בין הפעמים שהאליפות

היתה בבית-גוברין, כאשר ההשוואה צריכה להיעשות מול המסלולים האחרים.

בעפולה ובנמל חיפה יש צ'אנס לספרינטרים.

בבית-גוברין (ופעם אחת בצפון שגם אותה ניצח ליבנר) יש צ'אנס לרוכבי אופניים. למרות שכפי שכתבת וגם אני, הגבעות שלפני הסיום אמורות לבצע סלקציה מסויימת לטובת רוכבי האופניים.
 
הים הוא אולי אותו ים, אבל עפולה אינה פריז

הדינמיקה של הדבוקה בחו"ל אינה הדינמיקה של המרוצים בישראל. בישראל, אם בבריחה שיוצאת מוקדם יש גם רוכבים חזקים והם גם שייכים ל-4-5 קבוצות החזקות, אז יש סיכוי לא רע שהבריחה הזו תחזיק עד הסוף גם במסלול מישורי. הדבוקה בישראל היא קטנה והפרשי היכולת בתוך הדבוקה הם גבוהים יחסית ואם המרוץ נכנס למהירות גבוהה יחסית, גם במסלול מישורי, חלק מכובד מהדבוקה יתחיל לפגר די מהר והיכולת של הדבוקה להחזיר את הבורחים פוחתת עוד יותר. גם בעפולה (גרינברג ודולין) וגם בחיפה (סרגייב) לא היו במרוץ העלית מאוצים רבי משתתפים (נגיד שבישראל 6+ רוכבים ביחד זה כבר רב משתתפים) שהכריעו את גורל המנצח. אפילו באורים שהוא מסלול מישורי פר אקסלנס ניצח פעם ברחן של 2 הק"מ האחרונים (נתי הורטיג) ופעם בריחה של כמה רוכבים (גל צחור). בעילית בדרך כלל יש התקפות רציניות ולכן המרוץ מעניין יותר. במאסטרס למיניהם הדינמיקה קצת שונה.
בקיצור, ההרים והעליות הם לא חזות הכל.
 
רק אוסיף למה שאודי כתב...

גם באליפות של 2002 לא היה מאוץ רב משתתפים לקו הסיום.
הייתה קבוצת בריחה של 6 רוכבים שנוצרה בעלייה האחרונה.
 

yshor

New member
ואם תיווצר בריחה כזאת

בטח תהיה מורכבת מרוכבים חזקים של כמה קבוצות שמתקשים לעבוד ביחד.
במצב כזה מי שמתקיף ראשון אחרי העלייה יכול לקחת פשוט כי קשה לארגן רדיפה במישור.
לא כדאי לחכות לסוף אפילו אם אתה ספרינטר טוב.
תשאלו את טרפסטרה.
 
נקודת הסיום בבית גוברין חזרה למיקום ישן

לפי המפה שבתקנון, נקודת הסיום היא לפני הצומת של תחנת הדלק. היכן שהיה קו הסיום באליפות ישראל לפני כמה שנים כשניב ליבנר ניצח בספרינט את אייל רהט.
 

elad fa

New member
2 הגרוש שלי. מקווה שאוכל לעזור.

נסו לפשט את הדברים בצורה הזאת :
1. קחו עשר שנים (ויותר) אחורה של תוצאות של אליפות ישראל.
2. ללא קשר (כרגע) לאופי המסלול :
א. כמה מהמרוצים הוכרעו בספרינט המוני ?
ב. כמה מהם הוכרעו בבריחה רצינית (מעל הקפה 1 לפחות) ?
ג. כמה מהם הוכרעו בבריחה של העשר דקות האחרונות במירוץ ?

שימו * ליד מסלול הררי מובהק, כמעט מרבית המסלולים ניתן לסמן כגבעות ולא מישור (מי יותר ומי פחות, , מבחינתי מישור עם רוח צד חזקה משתווה כמעט למסלול גבעות מסנן).

מה ניתן ללמוד ?
1. מרבית מרוצי אליפות ישראל הוכרעו בסוג כזה או אחר של בריחה.
2. (ללא קשר לסעיף 1) מה שבטוח בחיים זה דבר אחד - המוות.


מסקנה - מה ניתן להסיק מסעיף 1+ 2 ?
= כ ל ו ם.
(אבל כמו שאתם כבר מבינים בעיתונות הכתובה והאלקטרונית, לאומית ומסחרית. על כלום אפשר לדבר ולכתוב מכאן ועד מחר)


אני מבטיח לכם דבר אחד, כי באליפות ינצח הרוכב החזק ו/או החכם ו/או בעל המזל הגדול ביותר.
בהצלחה
 
למעלה