פזגז ממשיכים לחייב אותי למרות שהתנתקתי בתחילת יולי.

rotemmff

Member
לפני ימים אחדים קיבלתי חשבון גז עבור יוני-אוגוסט. קריאת המונה יותר גבוהה מהחשבונות בדרך כלל (מה שממש לא הגיוני) ומרבית החשבון זה דמי שימוש קבועים. התקשרתי למוקד כבר כמה פעמים, אמרו לי שיש מחלקה נפרדת שמטפלת בלקוחות שכבר עזבו ולא ניתן להתקשר אליהם ישירות, אבל הם כבר יתקשרו אלי. והם לא מתקשרים.
מה אפשר לעשות ?
תודה מראש.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מתי התנתקת? האם קיבלת חשבון סופי? האם רשמת מצב מונה בזמן ההתנתקות והאם הוא תואם למצב מונה בחשבון שקיבלת ?
 

rotemmff

Member
הם מאז התקשרו אלי. הם טוענים שהתנתקתי ב-11 ביולי (למיטב זכרוני עוד קודם), אבל הניתוק התבצע בפועל מתישהו באוגוסט, ועל כן הם שלחו לי חשבון כרגיל. לא רשמתי מצב מונה. לצערי אין לי מושג היכן ממוקם המונה.
תודה רבה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הם מאז התקשרו אלי. הם טוענים שהתנתקתי ב-11 ביולי (למיטב זכרוני עוד קודם), אבל הניתוק התבצע בפועל מתישהו באוגוסט, ועל כן הם שלחו לי חשבון כרגיל. לא רשמתי מצב מונה. לצערי אין לי מושג היכן ממוקם המונה.
תודה רבה.
מה שנראה לי
מאחר ולא תעדת אין לך ברירה אלא לדרוש שדמי השימוש הקבועים יהיו עד התאריך שהודעת להם לפי רישומיהם (11/7), אם אתה גר בבית משותף מוני הגז נמצאים בדרך כלל באחד הארונות בחדר המדרגות, נסה לחפש ותוכל להעזר בשכנים וחפש את המונה לפי מספרו בחשבוניות או לפי מה שכתוב עליו או לפי רישום צריכת הגז שבו (יתכן ופורק בזמן הניתוק
אם לא תמצא כלום תאלץ גם בעניין זה לסמוך על הרישומים שלהם.
 

Borisyo

Member
מה הקשר עורך דין???? . הרי הוא ביטל את המינוי . ועל כול תביע יש אפשרות להגיש היתנגדות . מה הקשקשת הזו עורך דין. עורך דין הוא לא אלוהים
אם חברה מחליטה שלקוח חייב לה כאשר בפועל הוא לא היא יכולה ליזום הליך משפטי שהרבה לקוחות מעדיפים לא להיות מעורבים בו. לדוגמה קשישים.
 

SicTransit

Active member
אם חברה מחליטה שלקוח חייב לה כאשר בפועל הוא לא היא יכולה ליזום הליך משפטי שהרבה לקוחות מעדיפים לא להיות מעורבים בו. לדוגמה קשישים.
או צעירים. או בגילאי הביניים.

קשישים אינם נכים.
 
למעלה