פיאט פונטו 2004 החלפת נוזל קירור

lamlam7

New member
פיאט פונטו 2004 החלפת נוזל קירור

אהלן ישלי פיאט פונטו שנת 2004 אקטואל
קניתי פראפלו אדום
רוצה להחליף את כל הנוזל קירור

עכשיו הבנתי שזה ככה אשמח אם מישהו יעשה לי קצת סדר או ימצא משהו מפורט עם תמונות יעזור לי מאוד

לפתוח מכסה רדיאטור
לפתוח בנד למטה והוציא את הצינור ולרוקן את כל המים להחזיר את הצינור למקום ואת הבנד
אחרי זה לפתוח בורג ניקוז אוויר ראשון להתחיל למלאות עד שרואים זרימה בלי בועות דרך הבורג
ולסגור אותו
לפתוח את הבורג ניקוז אוויר השני להמשיך למלאות עד שיוצא שפריץ של מים לסגור גם את הבורג השני
להמשיך למלאות מעל המקסימום
להשאיר מכסה פתוח ולהניע
אחרי ההנעה ירד 'קצת המים
ולהמשיך למלאות ׁׁ(בזמן שהרכב מונע)

עד לפה אני בסדר הבנתי הכל נכון ??

עכשיו ככה
ישלי בעיה במד חום מנוע
הוא פשוט לא עובד
והבנתי שבזמן ההחלפה של המים שמניעים צריך להיות עם העין כל הזמן על המד חום שלא יעלה
זה בעיה להחליף בלי להיות בהשגחה על המד חום ? מה עושים במצב כזה ??

אשמח לעזרה תודה רבה אנשים והמשך יום טוב
 

חן 1111

Active member
יותר חשוב לתקן את מד החום מאשר להחליף נוזל קירור

חבל להשקיע בנוזל קירור אם תוך שנה שנתיים ילך המנוע בגלל התחממות.
 

voguemaster

New member
נשמע מוזר בכל מקרה שהמנוע צריך להיות מונע תוך כדי

מה אני מפספס פה? זה בד"כ דבר שאסור לעשות. המים האלה כשהם מתחממים משפריצים בכח החוצה. ואם הם אינם אז הטמפ' של המנוע עולה מהר מאוד...
 
לא מניעים תוך כדי מילוי אין צורך, אם כי המנוע

יכול לעבוד כמה דקות ללא מים כלל , בתנאי שהוא קר מלכתחילה
ממלאים מים ורק אחר כך מניעים בכדי להפעיל את המשאבה .
מדוממים ובדרך כלל צריך להוסיף עוד קצת
אם מלאת כ 4 ליטרים אז אין שום בעיה , לאחר נסיעה או 2 בודקים את רמת המים
כך שאם היה כיס אויר והוא השתחחר אז חסר קצת מים .
 

enigo

New member
יש מנועים שבהם יש הליך ניקוז אוויר, שנעשה עם מנוע פועל

אבל המילוי עצמו נעשה תמיד, למיטב ידיעתי, עם מנוע כבוי.
 
למעלה