פידבקים חיוביים????!!!!

kuki1977

New member
פידבקים חיוביים????!!!!

הרי אחרי שקנית ואתה אמור להשאיר פידבק, אם תשאיר פידבק שלילי - אז ברור שתקבל מהמוכר פידבק שלילי וככה מוכרים אחרים לא ירצו לסחור אתך ואתה בעצם הורס לעצמך את מאזן הפידבקים. ולכן קרה כבר כמה פעמים שהשארתי פידבק חיובי בלית ברירה כדי לא לחטוף פידבק שלילי. כך יוצא שמאזן הפידבקים של המוכר לא תמיד משקף את חיוביותו. האם יש לכם רעיון כיצד להתגבר על זה? תודה נ.ב. מישהו יודע למה לפעמים בתוצאות החיפוש מופיעים מוצרים בלי תמונה מוקטנת רק ציור של מצלמה למרות שכשנכנסים למוצר אז כן יש תמונה?
 

ווטרס

New member
תשובה!!!!!!!!!!!!????????

1. כן, זה מן מעגל אוילי שבו אתה מתקשה לתת פידבק שלילי מחשש ש'יחזירו' לך. מה שאתה כן יכול לעשות, זה לא לתת פידבק בכלל, או מחכה שהוא יתן לך חיובי ואז נותן לו שלילי. (קצת ערמומי, אבל זה לטובת שאר המשתמשים). 2. המוצרים שמוצגים ברשימת החיפוש בלי תמונות הם מוצרים שהמוכרים לא שילמו עליהם Gallery Fee (35c ואז התמונה מוצגת רק בתוך דף המכירה ולא בחיפוש. 3. נסה פעם הבאה לכתוב הודעה עם יותר פסיקים ופחות סימני שאלה\קריאה בכותרת. בהצלחה באיביי.
 

taltal0n

New member
וואלה...בקשר לפידבקים, זה רעיון ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

 

taltal0n

New member
בקשר לפידבקים...לא הכל ורוד...

גם לי אישית זה קרה עם מוכר , בגלל שאני השארתי לו פידבק שלילי אז גם הוא השאיר לי שלילי . ואני מכיר עוד מישהו שזה קרה לו , בדיוק אותו דבר . אז...לא יודע מה להגיד לך , אי אפשר לדעת כבר , לא משנה מה יגידו לך . אבל דבר אחד שכן יכול לעזור לך כשאתה מסתכל על הפידבקים , אז תסתכל שיש לו הרבה מכירות (לא קניות) עם פידבקים חיובים ואז סביר להניח שהוא לא הטיפוס הזה, כמו שציינת , פשוט תקרא את הפידבקים שלו , אין דרך אחרת . בקשר לתמונה שכן מופיעה ולא מופיעה לצד המוצרים בחיפוש אז...מוכר שמפרסם מוצר למכירה צריך לשלם על זה שהתמונה של המוצר שלו תופיע בתוצאות החיפוש של מישהו לצד המוצר שלו . קוראים לזה gallery . אם הוא לא משלם אז לא תופיע תמונה ממוזערת לצד המוצר שלו בחיפוש .
 
אפשר גם

להשאיר נייטרלי ולרשום שלילי או לתת חיובי אבל לרשום שם ממה אתה לא מרוצה. בדרך כלל קונה מתסכל על הפידבקים עצמם ולא רק על הניקוד וקונים מנוסים יודעים לראות פידבקים חיוביים אמיתיים וכאלו שלא.
 

leonidl1

New member
לא תמיד

חבר שלי פעם אחת השאיר פידבאק חיובי שבו מתאר את עלות המשלוח היקרה של המוכר, המוכר השאיר בתגובה פידבאק שלילי! אני ממליץ או לחכות שקודם כל ישאירו לכם פידבאק ואז "להכות" במוכר, או פשוט "להיתקפל" ולהשאיר פידבאק חיובי.
 

Yaki J

New member
אני פשוט משאיר הודעה נורא מינימליסטית

בדר"כ הודעה שהיא באמת חיובית רשומה אצלי כ"פריט XX הגיע במצב מצויין, ארוז מעולה, נשלח מהר, תקשורת עם המוכר מעולה". כשזה מישהו שהוא לא כזה, ההודעה תהיה יותר קרירה או פחות מפורטת. ועכשיו כשיש את שיטת ניקוד הכוכבים (אני מדבר רק על איביי אנגליה אין לי מושג מה קורה בארה"ב) אפשר לתת למוכרים פידבק חיובי עם מס' כוכבים נמוך.
 
למעלה