קונדוליזה רייס
New member
פידבקים
קיבלתי פידבק נייטרלי מקונה שם הוא מציין שהתאכזב קשות מגודלו של המוצר. הבחור לא יצר איתי קשר לפני השארת הפידבק. בליסט עצמו מצויין במפורש גודל המוצר . הגבתי על אותו פידבק וציינתי שהמידות היו רשומות . יצרתי איתו קשר והצעתי לו להחזיר את המוצר ושיקבל את כספו חזרה . הוא לא הגיב. ועכשיו לענייני ההתלבטות - האם להשאיר לו גם נייטרלי ? הוא אמנם שילם אבל גם כקונה יכול היה ליצור איתי קשר והייתי פותרת לו את הבעיה . .. איך הייתם נוהגים במצב כזה? אני יודעת שרוב המוכרים שמשאירים להם שלילי יחזירו בשלילי (אם לא יצליחו לבטלו) ובנייטרלי?
קיבלתי פידבק נייטרלי מקונה שם הוא מציין שהתאכזב קשות מגודלו של המוצר. הבחור לא יצר איתי קשר לפני השארת הפידבק. בליסט עצמו מצויין במפורש גודל המוצר . הגבתי על אותו פידבק וציינתי שהמידות היו רשומות . יצרתי איתו קשר והצעתי לו להחזיר את המוצר ושיקבל את כספו חזרה . הוא לא הגיב. ועכשיו לענייני ההתלבטות - האם להשאיר לו גם נייטרלי ? הוא אמנם שילם אבל גם כקונה יכול היה ליצור איתי קשר והייתי פותרת לו את הבעיה . .. איך הייתם נוהגים במצב כזה? אני יודעת שרוב המוכרים שמשאירים להם שלילי יחזירו בשלילי (אם לא יצליחו לבטלו) ובנייטרלי?