פידבק לא הוגן
קיבלתי פידבק מקונה שהמוצר לא הגיע למרות שהוא כן הגיע (עם מס מעקב) והיא לא עונה להודעות שלי. למרות שבהתחלה היא כתבה שהיא רוצה החזר ואחרי שהיא הבינה שהיא לא תקבל בגלל שיש מס מעקב, אז היא נעלמה. אז ברור לי שהיא רצתה לקבל את המוצר בחינם. מה אפשר לעשות בנידון הפידבק?
קיבלתי פידבק מקונה שהמוצר לא הגיע למרות שהוא כן הגיע (עם מס מעקב) והיא לא עונה להודעות שלי. למרות שבהתחלה היא כתבה שהיא רוצה החזר ואחרי שהיא הבינה שהיא לא תקבל בגלל שיש מס מעקב, אז היא נעלמה. אז ברור לי שהיא רצתה לקבל את המוצר בחינם. מה אפשר לעשות בנידון הפידבק?