פידבק שלילי

einav0423

New member
פידבק שלילי

לצערי קיבלתי פידבק שלילי מלקוח בנוגע למוצר שקיבל.
מה עושים? איך בכל זאת ניתן לבטל את זה?
הטענה שלו גורמת עוול ורושם מוטעה עבור המוצר אשר עד כה לא התקבלו עליו תלונות אלא להיפך. לקוחות מרוצים.
אין לי בעיה אפילו להחזיר את הכסף, רק שיבטל את הפידבק.
יש לציין שהמכירה הייתה באמצע חודש מרץ. ורק כעת
קיבלתי ממנו את הפידבק.
מה עושים??
 

Amiram_e

New member
על מה הפידבק בדיוק?

מה הוא כתב?
מהיכן המוצר סופק?
יש כמה דרכים לפעולה פה:
1. טיפול ישיר מול הלקוח.
ליצור איתו קשר, קודם לשאול כיצד אפשר לשפר את חווית הקנייה שלו.
בשום אופן לא להתנות החזרים ופיצוי בשינוי פידבק. זה בניגוד לתקנות של איביי.
(אם הלקוח מהארץ אפשר להתכתב ישירות בוואטסאפ. שם אפשר להגיד הכל)
את צריכה קודם לחשוב כמו בעלת מסעדה. הלקוח מתלונן על המנה. לא טעים לו. קודם כל "מה אפשר לעזור לך על מנת שתהיה מרוצה".
כשהכל יסתדר , אפשר לבדוק בעדינות האם יש מצב לשלוח לו טופס שינוי פידבק.
רק אחרי. קחי בחשבון שאת לוקחת סיכון פה. את יכולה לפצות והוא בסוף יתעלם מהבקשה שלך לשנות פידבק.
קחי בחשבון שמספר הפעמים שאפשר לשלוח feedback revision form ספור בשנה. אל תשלחי סתם. גם לבקשה יש תוקף מסויים של ימים. לא זוכר כמה, כך ששולחים רק אחרי שמסכמים.
2. טיפול מול איביי - מתבצע אם לדעתך השלילי אינו מוצדק.
לדוגמה:
לקוח מתלונן שהמוצר היה יקר מידי.
לקוח מתלונן שהגיע באיחור ואת יכולה להוכיח שהגיע בזמן.
לקוח כותב בשפה לא נאותה.
מוצר לא כמתואר / פגום - בדרך כלל לא עובד הטיפול מול איבי אבל תמיד שווה לנסות.
3. האפשרות האחרונה היא לפנות למישהו צד שלישי שיטפל בהסרת הפידבק. אל תשאלי אותי כיצד זה מתבצע אבל בפייסבוק יש כמה כאלה שמצהירים שתמורת תשלום סמלי הם מסירים את השלילי ומתחייבים למאה אחוז הצלחה.
אחת שמפרסמת את עצמה, שמה DANA RO.
תחפשי בפייסבוק.
אפשר לשאול בקבוצה הזו:
https://www.facebook.com/groups/dropshippingtools/

בהצלחה
 
למעלה