כאמור
אכן יצחקי עשה 3 הקפות (אני לא נגעתי בסטיק פרט לקצת תחושה באזור 8 והסעה על הקרקע) כרגיל, במטוס הזה לא רואים כלום קדימה אם באים בפיינל "נורמלי". בכל ההקפות יצחקי ביצע החלקה לכוון המסלול, ואז ניתן לראות את המסלול בקלות. הבעיה המרכזית היתה שיצחקי התחיל את ההחלקה מוקדם מידי, ואז נופלים למטה מהר מאד ונאלצים להוסיף כח (מאד מסוכן ולא מומלץ במטוס הזה, אלא אם אתה יצחקי). יצחקי ביצע את ההחלקה לפי מה שאני אמרתי, רק שבארה"ב התחלנו החלקה ב 1000 רגל ובהרצליה ב 500, וזה מאד מטעה כמה מהר המטוס "נופל". בפעם האחרונה זה כבר יצא כמעט טוב, ואז יצחקי פינה באמצע בלי ברקסים. אנחנו עוד נעבוד על להנחית אותו יותר נקי, ויצחקי רוצה להתאמן בנחיתה גם מקדימה, ואז יהיה תורי (מאחור). מבחינת רוח, זה לא היה ממש מורגש - אבל זה בגלל שיצחקי הטיס, פרט לפעם אחת שהוא החל להתגלגל לצד שמאל של המסלול (ואז בפעם הבאה כבר הקפיד יותר ושמר קו מרכזי מדויק מאד). בסה"כ הפיטס נחשב למטוס מצוין לנחיתות ברוח צד קשה מאד (אם יודעים לשלוט). המטוס נהדר, בדיוק כמו שזכרתי וכמו המטוס של המדריך שלי בארה"ב. כמובן שלא ניתן לעשות ארובטיקה בהרצליה, אז רק בשבע הבא נטוס לחיפה ונראה איך הוא באמת טס. גם צריך עוד להרכיב את הכוונת חיפויי הגלגלים והספיידים למאזנות. המסלול בהרצליה קשה - אני כבר רואה כמה קשה יהיה לי (להבדיל מיצחקי) כי הוא צר וקצר, וגם אין סימון צהוב של שולי המסלול. כאמור אי אפשר לראות קדימה - ורק מראה של שני צידי המסלול מאפשר לך לדעת היכן אתה - והקו בין האספלט לחול הרבה פחות טוב מקו מסומן צהוב כמו בארה"ב. אחרי הטיסה בפיטס עשיתי רענון (3 הקפות החובה+1 סולו) על ה 182RG - וכמובן אז המסלול נראה נורא רחב וארוך ....
ובהקשר זה, כל מי שלא טס מעולם עם יצחקי - רצוי בפייפר - לא מבין בכלל מה זה טייס מדהים. חוויה מומלצת.