פייי מתיסיהו עכשיו הופיע ...

  • פותח הנושא Jah 3
  • פורסם בתאריך
על ההופעה ../images/Emo197.gif

טוב - דבר ראשון בקופות דברים תקתקו יפה, היה מצחיק לפגוש את גיל ראסטה שהתייצב כמו חייל מהשורה לחלק כרטיסים לאנשים באות א'. אז בשמי ובשם האות א', תודה ראסטה.
בפנים היה מפוצץ מעל למה שאי פעם ראיתי בבארבי, וראיתי בארבי מפוצץ. באמת היה מגוון מעניין של אנשים, מבחורות יפות לHOOD RATS ומהסטייליסטים של ת"א לבחורי ישיבה! התחיל ב-URIJAH עם סלקטה שלא הצלחתי לקלוט את שמו. היה סאונד מגניב עם וייב פאונדיישן אותנטי, אבל העניין שגם כש URIJAH עשה אחלה סינגר ודי.ג'יי סטייל הקהל עדיין הגיב בחשדנות לכל הפאטווה והרידימים האיטיים, כי הוא פשוט לא קהל היעד ולא רגיל לזה. אז חברים יותר דיבורים לקהל בשפה שלו, קצת לשבור מחסומים וזה יעבור יופי אני בטוח. בסה"כ נייס, NUFF POTENTIAL. אחרי הרבה ציפיה והרבה רעש מהקהל שהיה מאוד פעיל לאורך כל ההופעה עלו הנגנים ואחריהם מתיסיהו. הסאונד היה נייס++, הלהקה היתה מאוד TIGHT, אבל, משהו היה חסר שם. ההגשה של השירים היתה די יבשה ולא חידשה לי הרבה, לא היה כמעט ובכלל דיבור עם הקהל מבן אדם שאנחנו הרגשנו שאנחנו מארחים בבית שלו ושלנו. אמנם היו שיאים בהופעה של וייב טוב ומחשמל אבל הם היו מעטים מדי ומוחזרו (המון ג'אמים של דאב שהיו נחמדים לגמרי דווקא וסיומי "כאסח" ברוק סטייל... נייס אבל חזר על עצמו) לא היה ברור מה הבן אדם אומר בהרבה קטעים (אה, רגע זה בעצם גם בדיסק) ובקיצור נשארתי מההופעה בלי שלקחתי ממנה כמעט כלום. או אולי זאת היתה הצפיפות הגבוהה והחום שלא נתנו לי להתרכז במה שקרה על הבמה? נקודה לטובה היא נגן קלרינט חסידי-ישראלי שעלה יחד עם הלהקה והשתתף איתה בג'אמים פסיכיים, שפשוט הפיח המון המון המון נשמה בכל העניין שהלך שם ואילתר עם הלהקה גם בקטעים שנראו מאוד לא אופיינים לנגן חסידי בטבעיות גמורה ובמקצועיות. תענוג. אז האם היה שווה את המחיר? בדיעבד, לא. הגעתי להופעה בציפיה לפגוש משהו מגובש יותר, משהו יותר מהלב ופחות מהשואו והציפיות האלה לא נענו. מקווה שמתיסיהו יבקר אותנו עוד ויבוא בווייבים מחודשים. נתראה באיק-א-מאוס.
 

rudeboy sound

New member
its all good my youth בסופו של דבר

רק יער אשם!!! הוא הכניס את באונטי לעניין ועשה בלאגן!! תמיד יער אשם!!! :)))))))) הכל טוב סיני, קצת REASONING זה תמיד טוב, שלא יהיה משעמם...
 

ditiii

New member
מחאת מחירים על הבארבי!!!

בתחילה הבארבי היו לוקחים 60נ ש"ח על הופעות מבחוץ. לאט לאט הם קלטו את האהבה למוזיקה זו והתחילו להבין שכל מחיר שהם ידפקו אתם תבואו-כי את שרופים.חולים.מתים וכו מהמוזיקה. זוהי גזילה ו"גרידיות"(באנגלית). זוכרים את אבא שאנטי? לא פחות מאף אחד אחר. בתקופה ההיא לקחו 60 ש"ח על ההופעה. פתאום מהופעה להופעה הם מעלים את המחיר ב20 שח- 80.100.120 ועכשיו 160. פשוט תפסיקו לבוא ובכך נראה להם מזה קולטורה יקרה.
 

Chenipeper

New member
לא יצא לי להיות בהופעה יותר טובה...

באמת והייתי במלא הופעות בחיים שלי...לא היה כזה טוב בחיים... היה כל כך הרבה קהל וזה הקטע המעצבן כאן אבל גם היפה שכל כך הרבה אנשים באו לראות אותו..הרבה חסידים למיניהם ...היה שיתוף פעולה מצויין בקהל...לא היו הרבה מהסצנה לפי מה שראיתי... גיא ווב עשה את הסאונד...מספר אחד בארץ...אין יותר מזה..לא סתם בחרו אותו לערב הזה... יש לי איזה 40 דקות של וידאו...מחולק לאיזה 5 שירים...ווריור היה 12 דקות שיר...פשוט שיר ענק וביצוע לייב עוד יותר ענק... הסולו בקינג וידאוט אקראון היה אדיר...איזה פיל יש לבן אדם שיהיה בריא... ותכל'ס הסתכלתי בפורום לפני שיצאתי וראיתי את ההודעה של ''אזלו הכרטיסים'' התבאסתי עד עומק נשמתי חח...חבל לכם על הזמן...ממש אבל... החלטתי ליסוע בכל מקרה...הגעתי לשם וחשכו עיניי..לא היו כרטיסים...רק למי שהזמין...זה היה לפי שמות ועם תעודת זהות...וגם 3 דקות לפני ההופעה כשהם ראו כבר שיש איזה 60 כרטיסים פנויים של אנשים שלא מגיעים בסוף אז הם לא רצו למכור לנו ..אמא שלהם **** תפרשו את זה אתם...בסוף בא איזה מישו ורצה 250..קנינו ממנו 2 בכל 200 כל אחד..ומצאנו עוד אחד ב180 לחבר השלישי ועד שמצאנו את הכרטיסים אני רק שר שירים טובים ...אתם יודעים ...שיר למעלות וכו'...וכשמצאנו כרטיסים שמחתי כמו כוסית ונכנסתי...ומשם כל מה שכתוב בהתחלה של ההודעה.. ומה?..נסיים בלי תמונות ?...תתפנקו
 

dikla600

New member
היה מדהים באמת!!

תוסיף עוד תמונות אם יש לך וד"א התמונה הזאת זה מהשיר got no water לא?
 

Chenipeper

New member
יש לי עוד איזה שתיים+ וידאו...

ואנ'לא זוכר מאיזה שיר זה ...
 

Chenipeper

New member
אוקי הנה :)

אני אנסה עכשיו להעביר את הקובץ מMP4 לAVI כדי שתוכלו לראות.. אבל בינתיים קבלו עוד תמונה...
 
למעלה