פייסבוק

brainsgame

New member
פייסבוק

מצרפת שיטה גאונית למציאת קהל היעד המדויק שלנו בפייסבוק והבאתו אלינו. ההדרכה יורדת בקרוב מהאוויר, אז כדאי לצפות עכשיו וגם לשתף את החברים שאתם אוהבים
שירלי
 
שאלה חשובה לי אלייך

צפיתי בהדרכה והיא באמת נחמדה ("גאונית" זה תואר קצת מופרז
) השאלה שלי היא: אם ההדרכה כל כך מוצלחת, למה היא יורדת בקרוב מהאוויר? מה הרעיון השיווקי ה"גאוני" שמסתתר מאחורי זה? להלחיץ את הלקוח הפוטנציאלי לקבלת החלטות מיידית?
 

רונס

New member
במילה אחת? כן.. בכמה מילים...

זוהי אסטרטגיה שרצה חזק בארהב, עמודי חילוץ(סקוויז באנגלית) שכל המטרה שלהם היא לחלץ מהגולשש נתונים להגדלת רשימת תפוצה לצורך מכירה ממוקדת בעתיד, השיטה הזאת עושה עליה לארץ בשנה וחצי האחרונות והיא ששיטה יעילה ועובדת מעונה עם חוק המספרים הגדולים. שבוע טוב
 
לא כל דבר שטוב לארה"ב טוב גם לנו

הקהל האמריקאי הרבה יותר תמים וסלחני. כאשר מוכרים מוצר ידע ו"מאיימים" להסיר אותו מהאינטרנט יש כאן יותר משמץ של מניפולציה. כולם יודעים שאין תאריך תפוגה למוצרי ידע (לפחות עד שהידע מתיישן
). אנשים אצלנו לא מטומטמים. הם מבינים שמנסים לעבוד עליהם. אני אישית מאמינה שבסופו של יום - הטקטיקה הזאת פוגעת בבעליה יותר מאשר מועילה. דרך אגב - יש להבדיל בין זה לבין מחיר מבצע לזמן מוגבל. שזה לגיטימי ומקובל ואין עם זה שום בעיה.
 

רונס

New member
אמממ.... תתפלאי

אני מכיר את מאחורי הקלעים של חלק מהמוצרים האלו, והשיטה הזאת עובדת גם בארץ בדרך זו ואחרת... הגישה של הצרכנים בארץ שונה מאשר הצרכנים בחו"ל מבחינת התמימות והסלחנות, אבל עם אדפטציה נכונה זה עובד גם בארץ..
 
מה שכן

מנסים להרגיל את הצרכן הישראלי לסטנדרטים "אמריקאיים" - החל משיטות שיווק ועד למותגים, תוך ניסיון להציג שמה ש"עובד" בארה"ב מתאים גם לארץ. הגלובליזציה לא פוסחת על עולם השיווק, והתעשייה האמריקאית טובה בלהציג את עצמה בתור אידאל. אני מסכים שדרושה התאמה לשוק הישראלי של שיטות שעובדות במקומות אחרים - ישנם מודלים שפשוט אינם מתאימים לאופי הישראלי. לגופו של עניין, הייתי שמח לראות סטטיסטיקה כלשהי של אסטרטגיית דפי החילוץ בהיבט השוק הישראלי - ייתכן ומדובר בטרנד חולף וייתכן שזהו "הדבר הבא"...
 
למעלה