פייפל פסקו לרעתי לגבי מוצר שלא הגיע מה עכשיו?

trilliane

Well-known member
מנהל
לפי דבריו אין הוכחת משלוח; שנית, העובדה ששלח מכסה את המוכר

אבל הקונה עדיין זכאי להגנה מאחר שלא קיבל את המוצר ואין ראיות לכך שהוא משקר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה קבעת שהמוכר מסין?

בסדר, כתבתי "יכול להיות", לתשומת ליבך, גם אני לא קבעתי אלא כתבתי "לפי דבריו". לא הנחתי הנחות, התייחסתי למה שנכתב. לפי דבריו אין שום אינדיקציה שהמוכר בכלל היה מעורב.
&nbsp
"בתנאים של פייפאל כתוב במפורש שעל מוצר שלא הגיע פייפאל יכולים לפסוק לרעת הקונה גם אם המוצר לא נמסר."
להלן התנאים:
[URL]https://www.paypal.com/il/webapps/mpp/ua/useragreement-full?locale.x=he_IL[/URL]
היכן זה כתוב במפורש?
&nbsp
כמובן, כתוב שפייפל "שומרת את הזכות לקבל החלטה סופית לפי שיקול דעתה לטובת הקונה או המוכר" (איך לא...) אבל לא ראיתי היכן זה כתוב מפורשות שהיא יכולה "לפסוק לרעת הקונה גם אם המוצר לא נמסר".
&nbsp
פייפל מפרסמת את עצמה לקונים "קנו בראש שקט, אנו מגינים על הקניות שלכם" ו"אם ההזמנה שלכם מעולם לא הגיעה... נוכל לסייע לכם לקבל החזר עבור זוג הנעליים או הכרטיסים להופעה שהזמנתם ומעולם לא הגיעו."
[URL]https://www.paypal.com/il/webapps/mpp/buyer-protection?locale.x=he_IL[/URL]
&nbsp
ב-ר-ו-ר שהם כותבים "לסייע" ולא כותבים "מתחייבים" חלילה, ומשאירים בידיהם את הזכות לפסוק כרצונם, ועדיין יש הבדל בין זה לבין לכתוב מפורשות שהם רשאים "לפסוק לרעת הקונה גם אם המוצר לא נמסר", וכשזה קורה זו פשוט התנערות מאחריות ומהגנת הקונה, ולכן (בעיניי) זה די מוזר.
 

Arrowhead

New member
פייפל פסקו לרעתי לגבי מוצר שלא הגיע מה עכשיו?

פעם ראשונה שזה קורה לי (לא שיוצא לי לפתוח הרבה דיספיוטים).
הזמנתי מוצר (לא באיביי), שילמתי בפייפל, אחרי חודשיים קלטתי שלא קיבלתי את המוצר ושאף פעם לא היה מספר מעקב.

פתחתי דיספיוט, המוכר לא ענה, העברתי לבדיקת פייפל. היום קיבלתי את התשובה מפייפל.

After careful consideration, we're unable to decide this claim in your favor at this time.

מה עכשיו, ולמה לא פסקו לרעתי בהתחשב בכך שהמוכר לא שיתף פעולה ולא סיפק שום הוכחה שהמוצר נשלח?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האם מדובר במכירה פרטית או דרך אתר כלשהו?

 

Arrowhead

New member
כן ולא היתה תשובה

פרט לאישור הזמנה ראשוני לא קיבלתי מהם כלום, לא מפר מעקב ולא מוצר.
אני כרגע מנסה להבין למה פייפל פסקו נגדי (בלי לספק לי שמץ של הסבר) ומה אני יכול לעשות האלה,שקלתי כבר לדווח על כשל תמורה מול חברת האשראי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
באיזה אתר מדובר? אם לא אכפת לך לומר...

מוזר שפייפל לא לוקחים אחריות. אתה יכול להתקשר מחר לשירות הלקוחות (בעברית). יש פרטי התקשרות באתר פייפל, אם תיכנס לחשבונך תקבל גם מספר מזהה להקלדה.
&nbsp
אם גם זה לא יעזור בהחלט הייתי פונה לחברת האשראי כמוצא אחרון.
 

Amiram_e

New member
על פי הנוסח ניראה שלא קבלו החלטה

we're unable to decide this claim in your favor at this time
כתבו לך שלא יכולים להחליט לטובתך. השאלה האם החליטו לטובת המוכר? האם החזירו לו את הכסף?
תבדוק, אולי ההחלטה בהשהייה. אולי המוכר הוכיח שהמוצר בדרך והם ממתינים להחלטה סופית?
 
למעלה