פיני וצביקה על הא ועל דא

roy_ma

New member
גם אני פרו שרף, בכל הויכוח.

ומה עם הפאקס, הילה?
 

McDVD

New member
פיני וצביקה על הא ועל דא

זה מה שאני חושב על שני מאמנים דגולים אלו. על פיני גרשון אני חושב שהוא באמת פה גדול.הוא אומר יותר מידי דברים ואפילו יותר מידי שטויות.אבל מה זה מה שמסמל אותו ועושה אותו.לא יודע מה איתכם אבל שנה שעברה כל פעם שהוא הופיע בטלוויזיה צחקתי מאוד מהופעתו ומה שהוא אמר.אין מה לעשות יש לו כריזמה טלוויזיונית.מבחינת מקצועית הוא מאמן גדול.מה שהוא עשה (לפחות בארץ) לא עשה שום מאמן.אפילו לא צביקה שרף.לקח אליפות ממכבי וגם גביע.אני לא מכיר שום מאמן שהגיע לכזה הישג. עכשיו לצביקה שרף.עם כל הכבוד גם שרף יש פה לא קטן.יש כמה הופעות טלוויזיוניות שהיו ממש לא לענין.כמו למשל שהופיע שבוע שעבר ב``מחצית השנייה`` וגם בתוכנית המהוללת ``פגישת מחזור``.ההופעות שלו שם היו מיותרות לחלוטין.הוא מאמן כדורסל ומתערב בעניני כדורגל. אבל מה שכן הוא מפרשן בערוץ הספורט בצורה יוצאת מן הכלל.אני מאוד אוהב שהוא נותן דעה מקצועית.זה פשוט כיף לשמוע אותו. בקשר לרמה המקצועית אין ספק שהוא הגיע הכי רחוק בקבוצה אירופאית.גם בנבחרת אני חושב שעשה קדנציה יפה.הוא הגיע למקומות שאף מאמן ישראלי לא הגיע אליהם. לסיכום.אז מה יש לנו פה.שני מאמנים יוצאים מן הכלל מבחינה מקצועית שהגיעו רחוק מאוד.אבל בנוסף לשניהם יש פה גדול שיוצאים ממנו הרבה דברים.אם הם רלוונטיים טובים או רעים.
 

fadlool

New member
אני לא חושב ש:

לצביקה שרף יש פה כזה גדול!! ובאמת מה הוא מתערב בעניני הכדורגל מהו פרשן או מאמן?
 

leeno

New member
לא כזה,גדול אבל הוא נתברך בפה גדול.

אולי אין לא פה גדול,גדול אבל יש לא לפעמים מה להגיד והוא אומר את הדברים שהוא לא צריך להגיד. כל זה דיי משווה את הסיפור עם שלמה שרף במכבי בכדורגל לבנאדם יש פה ע-נ-ק בכל קנה מידה אבל זה לא מפריע לו להיות מאמן טוב.
 

boca

New member
תגובה להילה ול-לי

קודם כל נתקן את לי ששלמה שרף הוא מאמן קטן עם פה גדול. חוץ מהדאבל במכבי חיפה, שהוא עצמו הצהיר בשנה שעברה שכמעט כל מאמן היה זוכה שם בדאבל, אין שום דבר שאפשר לרשום על שמו (חוץ מההפסד המנומס לברזיל). אבל לא בכדורגל עסקינן. בצביקה שרף כן. לשרף, אין מה לעשות, יש פה גדול. ההבדל בינו לבין פיני, תופתעו לגלות, הוא קטן מאוד. פיני אחרי הפסדים נוטה התראיין לתקשורת דווקא ברצינות, הוא מנתח את הגורמים להפסד, מנסה אפילו לשתף את התקשורת במחשבות לשיפור למשחק הבא ובזה הוא מסיים. אחרי נצחונות הוא מספק סיפורים מצחיקים שנצחו לטענתו את המשחק, מספר פה ושם בדיחה וזהו. לשרף לעומתו, אין חשבון אחרי הפסד. הוא מאשים קודם כל מישהו- התקשורת, האוהדים, שחקן כלשהו. אחרי כן הוא מנתח את ההפסד, ומסיים. אחרי נצחונות הוא מנפח ת-מ-י-ד את הקבוצה ומצהיר הצהרות, וכמובן לא שוכח כמה דברי הלל על עצמו. בראיונות בין המשחקים לדעתי הוא המרואיין הכי מקצועני שיש. כנראה שבלהט המשחק משהו משתבש אצלו. אסור לשכוח את המילים שיצאו מפיו בראיונות אחרי משחקים: ``מי זה בכלל פיני גרשון``, ``שסרוסי יזדיין`` ועוד. וכל הכתוב לעיל לא משנה את דעתי בכך שגם פיני גרשון וגם צביקה שרף הם מאמנים מצויינים, מוכשרים, ודברנים לא קטנים. אריאל
 

McDVD

New member
אמנם

לגבי פיני וזכייתו באליפות.נכון אכן היה מחזור טוב של שחקנים אבל עדיין צריך מאמן טוב כדי לקחת אליפות למכבי תל אביב. עכשיו בקשר לשרף.אם ערוץ הספורט הזמין אותו אז זה לא סתם.זאת אומרת שיש לו דעה בקשר חנושא הזה.ואני חושב שזה לא נחוץ שהוא יביע את דעותיו במה שקשור לכדורגל.זה אבסורדי.
 

roy_ma

New member
אין על מה.

ברור לי, שאו שאת לא מאמינה, או שאת חוששת ממני. זכותך.
 

roy_ma

New member
כמה שאני מופרע, אני הגון

ושומר על שמי. אם יש לך איי סי קיו, אני אתן לך את המס` שלי, שלחי לי תגובה, אשלח לך ולא נדבר יותר. הולך?
 
למעלה