פינת האומן - Top Cat (לקראת ההופעות בסופה"ש)

Carcass

New member
מי בא מחר ל TOP CAT???

אחד מהאמנים האהובים עליי from early בג'אנגל ובראגא...אפשר להגיד שבזכותו התחלתי לשמוע את שני הז'אנרים הנ'ל..ומשם הכל היסטוריה. אז..בהתאם לכך : מחר mi deya inna junglist mode ALL JUNGLIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קיצר,את מי רואים מחר?
 
פינת האומן - Top Cat (לקראת ההופעות בסופה"ש)

ערב טוב לכולם, בכל ביקור של אומן רגאיי רציני מחו"ל בארץ, אני משתדל להכין כאן בפורום שרשור שיוקדש עבורו. מחר בת"א ומחרתיים בחיפה, יופיע אומן משובח מאנגליה, ששולט ברגאיי לא פחות טוב משהוא שולט בראגא ג'אנגל (ולהיפך), טופ קאט שמו, ובהתאם הנה כמה מילים מפי על טופ קאט. נתחיל בסיפור: בשבוע השלישי של הטיול שלי בג'מייקה, בעודי יושב במרפסת של ראס היילה מאליקוט, אי שם בפרברי קינגסטון, עלתה בי תמיהה מוזרה - איך זה שאני ביארד כבר שלושה שבועות, בכל מיני אזורים, ועדיין לא ראיתי חתול אחד? האם אין חתולים בג'מייקה? שאלתי את ראס מאליקוט, והוא צחק וענה: "יש, אבל אתה לא תראה אותם. הם מפחדים מהכלבים..." כאן המקום להסביר שהכלבים בג'מייקה הם ברובם מסוג לא מזוהה, קטנים, מכוערים ואכזריים במיוחד. במהלך כל הטיול שלי ראיתי רק חתול אחד, בחצר שממול הבית של מאליקוט, וגם הוא נס על נפשו כשהוא ראה את אחד מכלבי הפרא מתקרב לעברו. המסקנה מהסיפור הזה היא שאם אתה חתול באי, אתה צריך להיות אדם קשוח מאוד. וכמו החתולים, כך גם בני האדם שמכנים עצמם על שם החתולים. טופ קאט אמנם אינו יליד ג'מייקה, אלא מגיע מהממלכה הבריטית, אך ללא ספק מדובר באדם שנותן כבוד למקורותיו, דבר ש(בין השאר) הפך אותו לאחד ממובילי אומני הרגאיי והראגא ג'אנגל (בו זמנית, אגב) בבריטניה, ולא רק. את יצירתו של טופ קאט (הן כמפיק והן כזמר) אני אישית מכיר ואוהב זמן רב, ואין לי ספק שהולכת להיות הופעה מטורפת שיהנו ממנה חובבי ראגיי וג'אנגל כאחד. במקרים אחרים הייתי מפרט עוד, אבל במקרה הזה אני פשוט מפנה אתכם למיי ספייס של טופ קאט, שהוא כל כך מפורט ועשיר במידע, וידאו ומוזיקה, שאין מה להוסיף. כנסו ותראו. ותגיעו מחר! ומוזמנים להוסיף אם יש...
 
אני זוכרת שסיפרת

לנו את הסיפור הזה לפני הנסיעה... זה היה נשמע מפחיד... בכל מקרה, הייתי מתה לבוא אבל החברות שלי לא בעסק. תהנו גם בשבילי...
 
הייתה הופעה פשוט מטורפת!

אני גמור מעייפות אז אין לי כוח להרחיב, רק אומר שזו ללא ספק אחת ההופעות המטורפות והאנרגתיות שראיתי בחיי, ואומר ביג אפ לסנסי סאונד המלכים שהביאו את טופ קאט המהולל לארץ, להופעה בלתי נשכחת! ביג אפ גם למיי לורד סאונד שהנעימו את הערב בתקלוט משובח כהרגלם...! למי שמגיע הערב להופעה בחיפה - מצפה לכם חוויה מדהימה! ואתם מוזמנים להוסיף רשמים...
 

Dtiup

New member
well

אני לא יכול לאמר שלא נהנתי.. כי אכן גררו אותי בכח החוצה לקראת הבוקר.. הדראמאנבאס באמת חיזק שם את הערב.... אבל מצטער אני חושב שהייתי במספיק הופעות של אמסיז והוא לא היה ככ טוב..."אוצר המילים " שלו ממש דל... ז"א 80 אחוז מהשירים שהיו שם הם לא שלו, זה לא החומר המקורי שלו... כאילו בא לעשות הופעת קאברים. אין לי יותר מה לציין אבל זה בערך מה שהיה מבחינתי בהופעה בחיפה למי שהיה נוכח בה.
 

Carcass

New member
וואלה?

בת'א הוא שר אולי שניי צ'ונים לא שלו,מבחינת הסלקשן שלו אין ספק שהוא בחר את הצ'ונים בפינצטה,שר את כל הלהיטים שבזכותם אני כאן חח.
 
../images/Emo45.gif

וללא רצון לפתוח את זה לדיון רחב יותר, היו הרבה אם סיז בישראל לפניו ששרו קטעים משירים מוכרים כדי להלהיב את הקהל. אני לא מוצא פסול בזה, אם יודעים לעשות את זה נכון ובמינון. לא יודע לומר מה הלך בחיפה כי לא הייתי, אבל בתל אביב הוא פשוט שר את כל השירים האהובים עליי שלו: love me sess, smoke di sensi, request di style ועוד לא מעט טיונים. הייתה הופעה עוצמתית ברמה שלא ראיתי הרבה כאלה בארץ! הדבר היחיד ש"הפריע" לי בהופעה, היה שהיא לא הייתה מאוד ארוכה, ואת זה אפשר להחשיב בגדר "צרות של עשירים" כי כבר התרגלנו לאומנים שכל כך נהנים מההופעה בישראל שכבר ממשיכים הופעה במשך איזה שלוש שעות שעוברות כמו שניה של הנאה צרופה. במחיר כזה, אי אפשר להגיד מילה רעה על מה שהלך בתל אביב. ערב מושלם שהיה שווה הרבה מעבר למה שעלה בעיניי.
 

strungout

New member
לפי דעתי

היה מוזיקה טובה אבל היה ערב נורא "רגוע" מבחינת ג'אנגל וכו'.. לא הבנתי אם הייתה שם בעיה טכנית כל שהיא אבל היא הרגשה שמשהו חסר.. גם מבחינת הקהל וגם מבחינת הסאונד.. אולי פשוט אחרי הקונגו נאטי ומאדםסאונד אני רגיל לטירוף.. אבל היה מוזיקה טובה.
 

Dtiup

New member
well well

אחת הסיבות שגם הורדתי את הדרדז כי ראסטה זה בלב.. אז אני עדיין כאן מאותה סיבה. seen? one love brada
 
למעלה