פינת היעוץ של איגור חוזרת ביום א'

פינת היעוץ של איגור חוזרת ביום א'

איגור זבגלסקי, מנהל המדיה החברתית של אונ' בן גוריון יהיה כאן לענות על כל שאלותיכם בנושא של מדיה חברתית: האם זה עובד? למה מה שעשיתם לא הצליח לכם? איך אפשר להשתפר? ובכלל - מה זה גוגל פלוס הזה ומה הוא אמור לעשות לשוק? אתם מוזמנים להתחיל לשרשר שאלות...
 
שאלה על גוגל +

האם כרגע יש לבעלי עסקים מה לחפש שם? ואם לא - האם אתה צופה שבעתיד זו תהיה זירה לשיווק, כמו בפייסבוק?
 

igorzvagelsk

New member
גוגל + תושבה לבלון אדום

לפני מספר ימים הודיעו גוגל שהם מבקשים להימנע בשלב זה מלנהל פעילות עסקית באמצעות הרשת החברתית החדשה. בעוד מספר שבועות יושק הממשק הרשמי לניהול נוכחות עסקית בגוגל +. עד אז, אני ממליץ ללמוד את המערכת ולחשוב על דרכים קריאטיביות שיעזרו לך בקידום העסק שלך. בשלב זה, גוגל + עדיין בחיתוליה, עסקים רבים שיכנסו לרשת החברתית יפעלו באותו אופן שפעלו בפייסבוק בגלל שעדיין לא גובשה התנהגות צרכנית בלפטפורמה.
 

wranger

New member
מהו מינון פרסומים נכון בפייסבוק?

נניח שאני מנהל "עמוד מעריצים" של חברה כלשהי. אני יודע שאסור לפרסם יותר מדי קישורים וסטטוסים, כדי שה"מעריצים" לא יעשו HIDE, ומצד שני אסור לפרסם מעט מדי, אחרת הפעילות של העמוד תיבלע בתוך הניוז פיד של המשתמשים... אז מהו בעצם מינון נכון, אם בכלל? כלומר, אני מניח שאין תשובה חד משמעית לשאלה הזו, אבל אולי בכל זאת יש אילו חוקי ברזל או קוים כללים?
 

igorzvagelsk

New member
מינון פרסום תכנים

אפשר לפרסם פוסטים גם מספר פעמים ביום, רק חשוב שלא יהיו ברצף אחד אחרי השני. הדבר המרכזי שצריך להנחות אותך הוא איכות התוכן. במידה והתוכן יהיה איכותי ומעניין הוא יניב עבורך תוצאות ויספק ערך לגולשים. פייסבוק הוא ג'ונגל של תוכן, במידה ותפרסם קישורים מאתרים ובלוגים אחרים ולא תיצור תוכן משלך זה יוביל לכך שהמותג שלך יהיה בדיוק כמו כל השאר וסביר להניח גם שלא יצור מעורבות גולשים.
 
תוספת

פורסמה לא מזמן אינפוגרפיקה מעניינת אודות יעילות זמני וימי פרסום. אמנם מדובר על השוק האמריקאי, אך יש נקודות שניתן לאמץ לשוק הישראלי.
 
נכון, אבל...

צריך לזכור שזה משהו מאד כללי (אפילו אם נאמר שמתאימים את זה לשוק הישראלי). אני חושבת שעדיף לערוך ניסיונות פר דף, ולמצוא מה הזמנים הכי טובים עבורו ומה התדירות הכי טובה עבורו. יש הבדל אם הדף פונה לצעירים (לפני צבא / אחרי צבא) לאמהות צעירות או לאנשי עסקים...
 
נכון מאוד

בגלל זה מדובר בממוצע כללי מאוד. אם כי - כשמדברים על מיינסטרים, נתונים אלו הגיוניים: אנשים ככל הנראה נמצאים בפייסבוק בזמנם החופשי (ערב וסופי שבוע) ומגיבים טוב לתדירות דו-שבועית של פרסומים.
 
למעלה