מדהים!
שלום אורית
הדוגמא שנתת עם הכספומט מאוד חזקה ובכלל התחברתי לכל מילה ומילה שכתבת. אני לוקח ממך את המשפט - "למידה עבורי היא החיים עצמם, בהרגשתי ברגע שהפסקתי ללמוד חיים גם מפסיקים" אני חושב שבחירתך ללמוד קינסיולוגיה, ממה שהספקתי ללמוד מכתיבתך (ומכתיבה ניתן ללמוד הרבה!) הולמת אותך ביותר ותתרום לך בכל תחומי החיים. לגבי הצעתך עם הקלפים, שאמשוך קלף עבור מי שמבקש ואז לנתח את זאת כאן - גישתי היא שונה לגבי הקלפים, ושונה מהפורומים והקומונות שמתעסקים בנושא - הקלפים עבורי הם דרך חיים אישית, הדרכתית, ואיני מנתח את מה שיצא לאחרים על אחת כמה וכמה איני בוחר להם את הקלפים. אתן לך דוגמא - כאשר אני מדריך מישהו והוא מספר על מטרה, נושא, או קושי בחייו, אחד הדברים שאנו עושים הוא עבודה עם קלפי השלכה.. אני מבקש ממנו להתמקד ולהתרכז בנושא ולבחור קלף.. אח"כ שואלו שאלות לגבי הקלף שיצא כמו - "מה הקלף מספר לך בהקשר למטרה שבחרת?" או "אם הדמות שבתמונה היתה יכולה לומר לך משהו - מה היא היתה אומרת לך?" ועוד הרבה שאלות פתוחות שגורמות למודרך לספר, לדבר, להכנס פנימה והכל בהקשר למטרתו או לנושא שאותו הוא בחר. לפעמים אני אבקש ממנו לבחור קלף שיכול לקדם אותו במטרתו, לפעמים אבקש ממנו להתמקד במה שמעכב אותו בהשגת מטרתו ולבחור קלף.. מכאן נצא ונגיע למקומות קסומים. כל מה שהבאתי בנושא הקלפים עד עכשיו הוא ממש כקצה של הקצה של העבודה עם קלפי ההשלכה שהיא
מדהימה! בחלק מהמקומות שמלמדים קינסיולוגיה גם מלמדים את העבודה עם קלפי ההשלכה. ולבסוף.. את כל זה כתבתי כי אני לא מושך לאחרים קלפים
אבל לחלק מאיתנו יש קלפים וכל מי שרוצה יותר ממוזמן, לחשוב על נושא, מטרה, קושי - לבחור קלף סמוי ולכתוב את מה שיצא לו כאן בפורום ואשאל אותו שאלות פתוחות לגבי מה שיצא. רק לזכור לעבוד עם קלפי השלכה ולא טארות שכבודם במקומם מונח אבל הם אינם משמשים אותי בעבודתי כקינסיולוג. תודה לך אורית.