פיצוי בגין איסוף מחשב נייד

פתחתי קריאה בשבוע שעבר ותואם לי ליום חמישי. ביקשתי לדחות להיום ותואם לי הגעת שליח לאיסוף המחשב בין 12 ל4 אחרהצ.
ב3 וחצי נשלחה לי הודעת sms שאמרו שהשליח יגיע באיחור ש עד 3 שעות בגלל עומס.
שירות הלקוחות לא עובד.
האם יש לי עילה לתביעה על אי הגעה בזמן?
 
עדיין לא הגיעו.
ניסיתי להשיג את המעבדה ואת חברת השליחויות למרות שערב חג ולא היה מענה ולא עודכנתי על איסוף מחדש.
האם במקרה כזה אני זכאי לפיצוי (חוק הטכנאים חל על איסוף שליליות לצורך מימוש אחריות?)
אם כן איך אני מממשש?
 

k-don

Well-known member
עדיין לא הגיעו.
ניסיתי להשיג את המעבדה ואת חברת השליחויות למרות שערב חג ולא היה מענה ולא עודכנתי על איסוף מחדש.
האם במקרה כזה אני זכאי לפיצוי (חוק הטכנאים חל על איסוף שליליות לצורך מימוש אחריות?)
אם כן איך אני מממשש?
מבחינת הזמנים אתה זכאי ל 600 ש"ח.
השאלה היא אם העוסק הנ"ל בכלל מחויב בשירות לאחר מכירה.

חוק הגנת הצרכן סעיף 18א
 
למעלה