פיצוי כספי מעוקץ

Arrival

New member
פיצוי כספי מעוקץ

הצגתי את השאלה בפורום חוק ומשפט אך לא מצאתי מענה, אולי כאן יוכלו לענות לי. אשמח לפחות להפניה לגורם שיוכל לענות לי על השאלה. -- חלקכם אולי שמעתם על משפטו של גרגורי לרנר, שהסתיים לא מזמן בהחלטה לפצות את הנעקצים ב40% מסה"כ הכספים שהשקיעו. קרובת משפחה שלי הייתה בין הנעקצים וכנראה שהייתה גם חברה באחת הקבוצות שהתאגדו כדי לתבוע את לרנר(לא יודע אם דווקא בזאתי שזכתה במשפט), הזמן עבר ואותה קרובת משפחה נפטרה והעניין נשכח. המשפחה שלי היא היורשת היחידה של אותה קרובת משפחה, והקבלות מחברתו של לרנר עדיין מעלים אבק אצלנו בבית. עכשיו שמענו שוב על אותו לרנר, והבנו שיש פסק דין המחייב אותו לפצות 40% מהכספים שהוא גנב. המשפחה שלי רחוקה מאוד מענייני המשפט ואנחנו לא מבינים את משמעות הדין שניתן והאם יש לו השפעה גם עלינו למרות שלא היינו חלק פעיל במשפט, אך אנחנו יורשים של נעקצת. האם כדאי להתחיל לברר את העניין, אם כן, אז למי כדאי לפנות? מדובר על סכומים נכבדים שלרנר גנב. רב תודות לעונים.
 

Arrival

New member
יש סיבה מיוחדת לחוסר ההיענות?

אשמח לפחות להפניה לגורם שיכול להיות ויוכל לעזור לי(ערך דין\משטרה\בית משפט\אחר). אגב זהו פסק הדין הרלוונטי: ת"פ (תל-אביב-יפו) 40368-07 - מ.י. פרקליטות מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה נ' צבי בן ארי ואח'
 
תשובה

לא לכל שאלה יש תשובה. יש גולשים אחרים בפורום שאולי יוכלו לענות. אם שאלה נותרה ללא תשובה המסקנה היא שאף אחד מהגולשים, כולל מנהל הפורום, אינם יודעים לתת תשובה מושכלת. צר לי.
 

Arrival

New member
ברור לי שלא תמיד אפשר לעזור

זה טבעי. מה שמעניין אותי זאת הסיבה לקושי, שאדע לאיזה כיוון לחשוב. כרגע נראה לי שאעזוב את העניין כי לאף אחד ששאלתי לא היה אפילו כיוון שממנו אפשר להתחיל... אין הרבה מה לעשות בלי שיש לך כיוון.
 

Shfangen

New member
אולי הקושי הוא שהמידע חלקי?

נשמע כמו מקרה להתייעצות עם עורך דין לא דרך פורום. כאשר אתה מציג בפניו את כל המסמכים.
 
למעלה