פיצוי לדוגמא? או זיכוי קטן?
בקצרה: הודעתי טלפונית לחברת סלולאר על ניתוק הקו היחיד שלי אצלם. ומיד שלפתי את הסים מן המכשיר וחדלתי מלהשתמש בו.
להפתעתי גיליתי בחשבונית הבאה שעדיין גובים ממני את הכמה שקלים על דמי תכנית.
בתמיכה הסבירו לי שבטעות שכחו (אעלק!) לבצע את הניתוק למרותשכן מתועדת להם הבקשה שלי וזו פשוט טעות אנוששל הפקידה. וכמובן שהפקידה הנוכחית מיד מבצעת ניתוק על המקום, והכל בסדר.
לשאלתי מה יהיה על החיוב המיותר - הסכימו למחול לי עליו ברוב טובם.
רק שאני מכיר את נושא פיצוי לדוגמא. שלפיו רשאי לקוח לתבוע בגין אי ביצוע ניתוק סכום של עשרת אלפים שח, (כן כן... 10,000) ללא צורך בהוכחת נזק.
מיד כשאמרתי זאת הועברתי מדרגה לדרגה, ולבסוף חזרו אלי עם תשובה מן "המחלקה המשפטית" שקבעה שיש לזכות אותי במאתיים שקלים.
הם גם ציינו שהחובהשלהם לנתק היא רק כשיש הודעה בכתב.
אשמח לחוות דעתכם, ולסיפורים מנסיונכם.
האם לקבל אתההצעה "הנדיבה" (אעלק) שלהם?
או לסרב ולדרושהרבה יותר? (כמה הגיוני שיסכימו?)
או לאחל להם בהצלחה בבית המשפט, ופשוט להגיש תביעה על מלוא העשרת אלפים שח?
בקצרה: הודעתי טלפונית לחברת סלולאר על ניתוק הקו היחיד שלי אצלם. ומיד שלפתי את הסים מן המכשיר וחדלתי מלהשתמש בו.
להפתעתי גיליתי בחשבונית הבאה שעדיין גובים ממני את הכמה שקלים על דמי תכנית.
בתמיכה הסבירו לי שבטעות שכחו (אעלק!) לבצע את הניתוק למרותשכן מתועדת להם הבקשה שלי וזו פשוט טעות אנוששל הפקידה. וכמובן שהפקידה הנוכחית מיד מבצעת ניתוק על המקום, והכל בסדר.
לשאלתי מה יהיה על החיוב המיותר - הסכימו למחול לי עליו ברוב טובם.
רק שאני מכיר את נושא פיצוי לדוגמא. שלפיו רשאי לקוח לתבוע בגין אי ביצוע ניתוק סכום של עשרת אלפים שח, (כן כן... 10,000) ללא צורך בהוכחת נזק.
מיד כשאמרתי זאת הועברתי מדרגה לדרגה, ולבסוף חזרו אלי עם תשובה מן "המחלקה המשפטית" שקבעה שיש לזכות אותי במאתיים שקלים.
הם גם ציינו שהחובהשלהם לנתק היא רק כשיש הודעה בכתב.
אשמח לחוות דעתכם, ולסיפורים מנסיונכם.
האם לקבל אתההצעה "הנדיבה" (אעלק) שלהם?
או לסרב ולדרושהרבה יותר? (כמה הגיוני שיסכימו?)
או לאחל להם בהצלחה בבית המשפט, ופשוט להגיש תביעה על מלוא העשרת אלפים שח?