פיראצי מנצח סוף סוף, עוד על קטע 16, קטע 17

gadis13

New member
פיראצי מנצח סוף סוף, עוד על קטע 16, קטע 17

ועוד קצת

ברדייני ולוולה עם משולשת בג'ירו הנוכחי (כמו FDJ והאוריקה), הפעם עם סטאפנו פירצי. 'זו הייתה האפשרות האחרונה (מלבד הקטע המסיים בטרייסטה) לרוכבים מעל 65 קילו לנצח השנה קטע בג'ירו (מאט וויט, אוריקה). פירצי יצא מקבוצת בריחה מאוחרת בזמן, וניצל היטב שיקולי חברי הקבוצה שעזב, שנמנעו עד לרגע האחרון מלהתקיף בחזרה, עד שהיה כבר מאוחר מדי. סיום ששלח את הג'ירו, שהחל את בילויו השנתי בהרים הגבוהים לאחרונה, בחזרה לעונת הקלאסיים הבלגית – טיפוסים תכופים, קצרים, בשיפועים חדים, וכביש רטוב וחלק, וקבוצת בריחה שחבריה מתקיפים חליפות האחד את השני – עד שנבררה לה קבוצה של ארבעה רוכבים (שעשתה את דרכה לכיוון הקו, ואז התקיף פירצי. פירצי (27) רוכב התקפי, ונראה כבר שנים מעורר קטעים רבים במרוץ האיטל
 

gadis13

New member
אבל בעניין דה חאנט - הוא מסביר למה

לא הצליח אתמול:
 

gadis13

New member
האולפן של ראיי כבר נפתח -שידורים

חיים עתה מקו הזינוק
 

gadis13

New member
הכתבה היומית בקישור נוסף, וגם ספונסר

חדש לטינקוף סאקסו
 

gadis13

New member
הכתבה בספורטוואב

ברדייני ולוולה עם משולשת בג'ירו הנוכחי (כמו FDJ והאוריקה), הפעם עם סטאפנו פירצי. 'זו הייתה האפשרות האחרונה (מלבד הקטע המסיים בטרייסטה) לרוכבים מעל 65 קילו לנצח השנה קטע בג'ירו (מאט וויט, אוריקה). פירצי יצא מקבוצת בריחה מאוחרת בזמן, וניצל היטב שיקולי חברי הקבוצה שעזב, שנמנעו עד לרגע האחרון מלהתקיף בחזרה, עד שהיה כבר מאוחר מדי. סיום ששלח את הג'ירו, שהחל את בילויו השנתי בהרים הגבוהים לאחרונה, בחזרה לעונת
 
אנחנו צריכים להודות למארגני הג'ירו

על מה נתווכח אם לא תהיינה החלטות מעוררות מחלוקת. למשל "חיכה או לא חיכה". ככה הקטע ייחרט בזיכרון. אחרת, גם השלג והקרח היה נבלע חיש מהר בים "הקטעים המיתולוגיים וההיסטוריים" שמתויקים במוחנו ההולך ומסתייד. אני חושב שכמעט בכל מקרה המארגנים היו יוצאים גרוע מהסיטואציה: אם היו מבטלים את הקטע בגלל מזג האוויר היו באים אליהם בטענות שהרסו את המרוץ כשביטלו את הקטע שכולם חיכו לו. אם היה נופל רוכב ונפצע בצורה קצת יותר קשה היו באים אליהם בטענות שקיימו את המרוץ למרות התנאים הקשים שהיו ידועים מראש. הם ניסו לאחוז את המקל בשני קצותיו וגם ניסו לנטרל את הירידה מהסטלביו אבל לא עשו זאת כמו שצריך - דבר שקורה הרבה פעמים במרוצי אופניים. זאת, בשילוב רוכבים שלא צייתו להוראותיהם כמו קטלדו וקינטנה. אני מודה שלא ראיתי את רוב הקטע אלא רק את ה-5 ק"מ האחרונים ודבר אחד לא ברור לי: מסוף הירידה מהסטלביו ועד תחילת העליה האחרונה היו יותר מ-20 ק"מ שהיו חציים בתווי מישורי וחציים בירידה מתונה. עם כמה רוכבים היה קינטנה בקטע הזה? ועם כמה רוכבים היו החולצה הוורודה ושאר רוכבי הדרוג הכללי? אם נאמר, כמו שאני משער, שיחד עם קינטנה היו 4-5 רוכבים ויחד עם החולצה הוורודה היו 10 רוכבים, מה הייתה הבעיה שלהם לצמצם פערים בנג"ש הקבוצתי הזה? יש למישהו תשובה?
 

royc6

New member
היה להם מספיק זמן לתפוס אותו אחרי הירידה

קינטנה עבד לבד
החרא הצרפתי לא לקח תור והייסדל נראה על הקצה כל הזמן והחזיק בשיניים
מאחורה אורן חסר פועלים ישב וקיווה שמישהו אחר יזיע עבורו
היו עוזרים לסקסו (רוגרס) שעבדו מקדימה אבל בלי רוטציה
לדה גנט כאבה הבטן ..... מזכיר לי כאב בטן שהיה לחברה מקטיושה שקונטאדור עשה לרודריגז אמבוש בוואלטה 2012
אתמול דה גנט נראה טוב וב2012 ניצח בסטליביו , כנראה בלגי מידי כדי לעזור לקולומביאני

כמו רוב הטור דה והגירו נשאר הקרב על המקום בפודיום
 

gadis13

New member
זה דווקא לא ממש רלוונטי

אתה לא מאפשר לחלק לזכות קודם ביתרון לא חוקי, ואחרי כן מפיל עליהם את התיק, מבקש מהם פשוט לסגור את הפער - ' מה הייתה הבעיה שלהם' וכדו'. תנאיי הקטע המקשר דווקא היו כאלה שנתנו יתרון לקבוצה קטנה יותר. בכול מקרה, גם אם היו סוגרים את הפער עדיין היו בלאקונת אנרגיה גדולה עקב כך, כך שבכול מקרה היו יוצאים ניזוקים.
 
כולנו חכמים בדיעבד

גלישה מהירה במורד כדי לברוח למתחרים, כשלפני הרוכב הבורח 20 ק"מ של מישור עד העלייה הבאה, היא לא צעד מחוכם במיוחד אלא אם אתה קנצ'לארה. אם אתה קולומביאני ששוקל 60 ק"ג ולא מצטיין במיוחד בנג"ש אז זה הימור גדול. אם מאחוריך נמצאים מנצח הנג"ש (אוראן) ואלוף העולם בנג"ש 3 פעמים (רוג'רס, נכון שהפעם בלי EPO) בתור פועל ועוד כמה רוכבים שהם לא קוטלי קנים ואולי עוד כמה פועלים שלהם, אז לדעתי, זה פשוט צעד מטומטם. מ-2 דקות שהרוויח הרוכב בבריחה הלא חוקית שלו, יישארו עד תחילת העלייה, במקרה הטוב, דקה אחת. ואחרי שרכב עם האף ברוח את כל ה-20 ק"מ הללו כבר לא ישאר לו כוח לעלייה המסיימת. בדקתי את הכביש במפה של גוגל. ה-10 ק"מ הראשונים ישרים כמו סרגל וגם אחר כך לא מדובר בכביש מאוד מפותל. לא ברור לי למה יש כאן יתרון ל-3 רוכבים, שהבנתי מהפוסט שמקודם שרק קינטנה היה מקדימה, על קבוצה יותר גדולה.
אז בסדר, קינטנה רימה. כמו קטלדו וכמו רוכבים שחוזרים לדבוקה אחרי מכוניות (בניגוד לחוקה), ולא נענש. את היתרון שלו הוא הרוויח ביושר, גם במישור וגם בעליה. החבורה שרדפה אחריו לא עשתה זאת ביעילות. אולי לא היה לה כוח ואולי לא היה לה מוח, אבל בתכל'ס הם לא עשו את העבודה. אני בטוח שרוב האוהדים של הענף מעריכים את המבצע של קינטנה הרבה יותר מהבכי המאורגן הזה.
 
ב2012 בזמן תקרית הנעצים רוכב אחד התעלם

מההמתנה לאוונס וניסה מזלו/תהילתו,פרץ קדימה ויצא לבריחה בירידה.
מי זה היה?

בסופו של דבר אחרי שאוונס חזר הפלוטון תפס אותו,נראה מה תהיה ההשפעה של "הרצף המוסרי" על רולאן
 
למעלה