אז ככה...
א. יש מכונות חדשות של אגפא ובגלל חוסר היכולת שלי לזכור שמות אני לא יכולה לומר לך בדיוק, אבל השם בו אתה השתמשת הוא דגם ישן נושן. ב. במכונות ההדפסה שלהם יש גם יכולת לכוון זום בתוך התמונה וכך למשל אם צילמת פנים רחוקות של מישהו וברצונך להכניס רק את הפנים לפריים זה אפשרי גם אפשרי. בנוסף לכך, יש אפשרות לשנות את הגוונים, לבחור כמה זמן כל פילטר יקרין על התמונה (כך משפצים את האיכות של התמונות או משנים להן לחלו7טין את הצבעים) בנוסף לכך, יש אופציה במכונה לבחור תמונה ספציפית (היא יכולה להיות גם שקופה לגמרי) ובהדפסה ידנית להוציא אותה. עד פה, כל זאת, מנהלת חנות מצילום לשעבר כל דבר אחר שאומרים לכם נובע מעצלנות גרידא!!! באשר לנייר, אני לא חולקת עליך באשר לקודאק רויאל. נייר מצויין ללא ספק. גם אגפא פרסטיז´. - עניין של העדפה בלבד. באשר לצבעים, אני חולקת עליך מנסיון שעשיתי. אם התנסית בשני סרטים שונים באותו הסט ובאותם התנאים והגעת לתוצאות האמורות... אני באמת נותרת ללא מילים ומציעה, שאולי, שנינו נעשה שוב נסיוי ובפעם השנייה של שנינו - נראה את התוצאות? באשר לקודאק, הם מובילים מסיבה אחת (עיקרית) מאוד פשוטה - שיווק. הם מצטיינים באורך החיים של הפילים ואני רוצה ליידע אותך שאגפא לא נופלת מהם בשום צורה שהיא!!! ישנם מדדים שכנראה אתה מתעלם מהם כמו מעלות הפילים, איכות האמולסייה ואורך החיים שלה, טווח המעלות בהן הפילים אמור לעבוד (נקבע לפי כמה מדדים), טווח הצבעים אליו הוא אמור להגיע וכו´ וכו´.... סרטי הצילום שלי משתנים בהתאם לסטים שאני עושה. תסכים איתי שאם אני אצלם פה בקיץ המחניק שלנו ואם אני מצלמת במדבר בלילה יש הבדל?... זה מאוד תלוי ומאוד משתנה לפי הצרכים שלי ולפי התככנון של התמונה. בתיק הצילום שלי יש בממוצע 20 סרטים בהכן מסוגים שונים ומשונים....