פי 3 נוסעים וראש עיר שהודח בגללו: הקו שהפתיע את מומחי התחבורה

כשלוגי

Active member

קו 41 של דן, מפ"ת לחולון, מסיע כעת כ-120 אלף נוסעים בחודש, ומחבר את קריית אונו לקו האדום. מסיפור ההצלחה שלו אפשר ללמוד מה הופך קו למבוקש (נת"צים וקיצור זמנים) ואיזה מחיר עלול לשלם ראש עיר שמקדם נת"צ ברחוב מרכזי​

 

Ccyclist

Well-known member

קו 41 של דן, מפ"ת לחולון, מסיע כעת כ-120 אלף נוסעים בחודש, ומחבר את קריית אונו לקו האדום. מסיפור ההצלחה שלו אפשר ללמוד מה הופך קו למבוקש (נת"צים וקיצור זמנים) ואיזה מחיר עלול לשלם ראש עיר שמקדם נת"צ ברחוב מרכזי​


האם לא היה עדיף לפצל את הטיול השנתי בן 24 הקילומטרים למספר קווים תמציתיים ? אני הייתי מפצל אותו במסוף אלוף שדה ומחשב מחדש את העיקול ליפו וממנה.

הכתבה עסקה בהצלחה של מקטע קריית אונו - פתח תקווה כקו מזין לקו האדום. היא גם נותנת קרדיט לנת"צים בקריית אונו שמאפשרים למקטע האנכי של הקו שם להיות חיבור יעיל בשעות העומס.

הייתי שוקל גם אם לא עדיף שהקו יחבר לקריית אריה במקום לפנות לז'בוטינסקי מתחנת הרק"ל שחם. זה היה יוצר ציר צפון דרום מובהק בפתח תקווה וקריית אונו, עם רגל לשיבא ותל השומר.

כשיפתחו את הקו הסגול תפקיד הקו במקטע שסוקר יהיה חיבור בין האדום לסגול.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240625-234309_Maps.jpg
    Screenshot_20240625-234309_Maps.jpg
    KB 670.2 · צפיות: 6

srulak

Member
אני נוסע בקו כל יום, הוא באמת מעולה, הבעיה שבבוקר אם יש פקקים מכיוון חולון האוטובוס מאחר ואז מגיעים שניים ביחד. האם הסיבה שבחרו בקו הזה נובעת מהסיבה שתפעולית לא היה איפה לסיים לסיים אותו והאריכו אותו עד פ"ת?
 

EHP12

Well-known member
אני נוסע בקו כל יום, הוא באמת מעולה, הבעיה שבבוקר אם יש פקקים מכיוון חולון האוטובוס מאחר ואז מגיעים שניים ביחד. האם הסיבה שבחרו בקו הזה נובעת מהסיבה שתפעולית לא היה איפה לסיים לסיים אותו והאריכו אותו עד פ"ת?
המטרה הייתה לנצל את הנתצים בלוי אשכול בקרית אונו ורבין בפתח תקווה.

בנוסף 120 אלף נוסעים בחודש. זה בערך 5,000 נוסעים ביום. זה לא הרבה.
 
למעלה